امروز ملت ما با تکیه بر ولایت و ارزش‌ها راهش را پیدا کرده است

امروز ملت ما با تکیه بر ولایت و ارزش‌ها راهش را پیدا کرده است

تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
همتی با بیان‌اینکه هر چه داریم به برکت ارزش‌های معنوی و معارف قرآن و اهل بیت(ع) است، گفت: امروز چون ملت ما راهش را پیدا کرده و ذوب در ولایت و ارزش‌ها است، سر جای خود ایستاده است.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، «فریدون همتی» در آیین اختتامیه کنگره بین المللی امام سجاد (ع) که امروز (دوشنبه، 24 شهریورماه) در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد با بیان اینکه مردم استان هرمزگان پرچم معرفی سیره امام سجاد (ع) را چندین سال است با افتخار در دست گرفته اند، گفت: گسترش این حرکت به گونه ای است که بتوانیم معارف امام سجاد (ع) را به میان توده های مردم ببریم و این دغدغه اصلی و چشم انداز ما است.

 

استاندار هرمزگان افزود: افزایش معرفت عمومی نسبت به امام سجاد (ع) و معارف شان هدف مهم ما است به طوری که هر سال شاهد افزایش تعداد آشنایان با معارف امام سجاد(ع) باشیم. اگر امسال سه هزار جوان در استان هرمزگان با این معارف آشنا شدند باید سال آینده به چهار هزار نفر افزایش یابد.

 

همتی اضافه کرد: باید تلاش کنیم معرفت توده مردم و جوانان نسبت به امام سجاد(ع) در کنار افزایش آنان به قرآن و نهج البلاغه ارتقا یابد که الحمدالله اقدامات خوبی در سراسر کشور در این زمینه انجام گرفته است.

 

وی اظهار کرد: امید است هر سال بتوانیم موجب افزایش عمومی تر شدن این فرهنگ در سطح جهان و کشور باشیم. با تکیه بر این فرهنگ می توانیم در برابر تهدیدات و تحریم های دشمنان ایستادگی کنیم.

 

وی ادامه داد: تکیه بر قرآن و اهل بیت (ع) موجب موفقیت ما در برابر تهدیدات و فشارهای دشمنان است. امروز چون ملت ما راهش را پیدا کرده و ذوب در ولایت و ارزش ها است، سر جای خود ایستاده، مردم ما با ایمان و اتکا به خداوند و البته با عقلانیت ایستادگی می کنند.

 

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: هر چه داریم به برکت ارزش های معنوی و معارف قرآن و اهل بیت(ع) است که بر این اساس توانسته ایم بیش از 42 سال با صلابت و اقتدار سربلند باشیم. دشمن به خوبی از نفوذ نظام ما در قلوب ملت ها خبر دارد و طبیعتا برنامه هایی همچون دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) می تواند نفوذ ما در جهان را افزایش دهد.

 

پایان پیام/ 397