طرح کتاب ماه جدیدترین برنامه ترویج کتابخوانی کانون فاطمه ها

طرح کتاب ماه جدیدترین برنامه ترویج کتابخوانی کانون فاطمه ها

تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
فرزاد میرشکاری گفت: طرح کتاب ماه جدیدترین برنامه ترویج کتابخوانی از سوی کانون فرهنگی و هنری فاطمه ها است.

«فرزاد میرشکاری» گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: طرح کتاب ماه جدیدترین برنامه ترویج کتابخوانی از سوی کانون فرهنگی و هنری فاطمه ها است.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان ابراز کرد: با افزایش همه گیری ویروس کرونا کلیه فعالیت های کتابخوانی به شکل حضوری در کتابخانه کانون فاطمه ها به طور کامل تعطیل شد.

وی اضافه کرد: البته در ایام کرونایی به منظور ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی، فعالیت ها و برنامه های کتابخوانی را از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دنبال می کنیم.

 میرشکاری اظهار کرد: همچنان با تداوم روزهای کروتایی و تمدید وضعیت قرمز مناطق جنوب راهی جز ادامه فعالیت در فضای مجازی نداریم بر همین اساس در جدیدترین فعالیت ابتکاری خود طرح کتابخوانی کتاب ماه را راه اندازی کرده ایم.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان بیان کرد: در این طرح هر ماه یک رمان نوجوان توسط اعضای کتابخانه فاطمه ها به صورت مجازی مطالعه می شود و در پایان ماه با حضور نویسنده، مترجم و یا کارشناس زبده، کتاب مورد نظر، طی جلسه ای مجازی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در اولین ماه از اجرای این طرح، کتاب قلب زمین را برای مطالعه و خوانش عمومی انتخاب کرده ایم که تاکنون ۲۰ نفر از اعضای کتابخانه این کتاب را خوانده اند.

میرشکاری عنوان کرد: هفته آینده قصد داریم با حضور مجازی کاوه رستمی نویسنده این کتاب، به بررسی و نقد آن بپردازیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان در خاتمه یادآور شد: در ایام کرونایی برگزاری جشنواره کتابخوانی صوتی فاطمه ها و طرح باغ قصه از فعالیت های شاخص و تاثیرگذار کانون فاطمه بوده که تاکنون نتایج بسیار شگفت انگیزی را در پی داشته است.

پایان پیام/ 586