رونمایی از ۴ عنوان کتاب صحیفه سجادیه در یاسوج

رونمایی از ۴ عنوان کتاب صحیفه سجادیه در یاسوج

تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
به مناسبت شهادت امام سجاد (علیه السلام) از چهار عنوان کتاب به قلم سجاد بستام رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان و مدیر حوزه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (۲۴ شهریور) از چهار عنوان کتاب در زمینه «صحیفه سجادیه» در یاسوج رونمایی شد.

 

«محمدعلی پیرسبزی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین ضمن تسلیت ماه محرم و شهادت امام سجاد علیه السلام، گفت: فعالیت در زمینه رفع مهجوریت کتاب مقدس صحیفه سجادیه و امام سجاد علیه السلام بسیار الزامی و نیاز جامعه امروزی است .

 

«سجاد بستام» هم در این آئین ضمن تسلیت سوگواری امام سجاد علیه السلام، گفت: غبارهای هجران برای رسیدن به کتاب مقدس صحیفه سجادیه از ما پیشی گرفته اند که این روند خوبی نیست.

تنها حفظ خوان صحیفه سجادیه به زبان انگلیسی در ایران اظهار کرد: صحیفه سجادیه یک کتاب دعای معمولی نیست که بشر برای رفع حاجات خود از آن استفاده کند، بلکه کتابی انسان ساز در قالب دعا بوده و به ما نشان می دهد خداوند را آن گونه که هست بشناسیم.

 

نویسنده و پژوهشگر تخصصی صحیفه سجادیه گفت: این کتاب عظیم و مقدس بی شک یک دایره المعارف برای مسلمانان جهان است که برای تک تک لحظات زندگی انسان برنامه دارد و راهنمایی می کند.

 

گفتنی است در این آئین از کتاب هایی با عناوین اصول دین از دیدگاه صحیفه سجادیه، فروع دین ازدیدگاه صحیفه سجادیه، تربیت فرزند از منظر امام سجاد(علیه السلام) و آستان بندگی (شرح مختصری بر دعاهای صحیفه سجادیه) به قلم سجاد بستام رونمایی شد.

پایان پیام/ 82