کانون‌های مساجد می توانند در راستای اشتغال جوانان نقش‌آفرین باشند

کانون‌های مساجد می توانند در راستای اشتغال جوانان نقش‌آفرین باشند

تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
اکبریان، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند در زمینه اشتغال جوانان نقش‌آفرین باشند.

یعقوب اکبریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه خاصی در کانون فرهنگی هنری شهید اکبریان اجرا نشده است.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری شهید اکبریان گیلانغرب با اشاره به اینکه فعالیت های فرهنگی در این کانون تعطیل نشده است، افزود: کلاس های قرآن و فعالیت‌های ورزشی به همت این کانون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شده است.


وی عنوان کرد: در ماه محرم نیز عزاداری سید و سالار شهیدان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با همت بچه های مسجدی برپا شد.


اکبریان با اشاره به اینکه فعالیت های فرهنگی تعطیلی ندارد، ادامه داد: باید کانون های روستایی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند و در زمینه تجهیزات نیز به آنها رسیدگی شود.


مدیرکانون فرهنگی و هنری شهید اکبریان گیلانغرب عنوان کرد: بودجه و اعتبارات کانون های فرهنگی و هنری مساجد پایین است و گاهی برای برگزاری برخی کلاس ها با کمبود اعتبار رو به رو هستیم و همین مانع انجام برخی فعالیت ها در کانون شده است.


اکبریان گفت: کانون فرهنگی هنری شهید اکبریان از سال ۸۸ فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر بیش از ۵۰ نفر عضو دارد.


وی اشتغال جوانان را راهکاری برای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دانست و گفت: در این راستا کانون های فرهنگی هنری می توانند نقش آفرینی کنند.

پایان پیام/ 66