حجت الاسلام قدیریان از کانون فرهنگی هنری قاموس بازدید کرد

حجت الاسلام قدیریان از کانون فرهنگی هنری قاموس بازدید کرد

تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
حجت الاسلام قدیریان از کانون فرهنگی هنری قاموس مسجد جامع ابوذر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان حجت الاسلام غلامعلی قدیریان در روز یکشنبه ۲۳ شهریورماه سال ۱۳۹۹ از کانون فرهنگی هنری قاموس که یکی از کانون های برتر اولین رویداد ملی فهما بود بازدید کرد.

 

وی در این بازدید از زحمات و همراهی خوب امام جماعت مسجد جامع ابوذر حجت الاسلام سید مهدی موسوی نیا،فرماندهی پایگاه بسیج ابوذر آقای بهزاد کیان و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری قاموس آقای سید ابراهیم میر کاظمی تقدیر و تشکر نمود.

 

حجت الاسلام قدیریان در این دیدار به افتتاح فضای جدید محل کانون فرهنگی هنری قاموس پرداخت که متراز فضای جدید کانون ۴۵۰ متر مربع می باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان تهران در این دیدار گفت:کانون فرهنگی هنری قاموس یکی از فعالترین کانون های استان تهران در زمینه ترویج فرهنگ اسلامی می باشد و به مدد الهی جوانان و نوجوانان زیادی را جذب نموده است.

 

در ادامه سید ابراهیم میر کاظمی مدیر کانون فرهنگی هنری قاموس به معرفی بعضی از  فعالیتهای کانون پرداخت و گفت:کانون قاموس با حمایت امام جماعت مسجد و پایگاه بسیج ابوذر اقدام به برگزاری کلاس های مشاوره قبل،حین و بعد از ازدواج با استفاده از کارشناسان مجرب با هدف کاهش آمار طلاق پرداخته است.

 

وی اظهار داشت:از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری قاموس با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و در راستای فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب(دامه برکاته) مبنی بر برگزاری رزمایش کمک مومنانه می باشد.

 

گفتنی است کانون فرهنگی هنری قاموس به آدرس اتوبان شهید محلاتی بلوار ابوذر واقع گردیده است و در اولین رویداد ملی فهما توانسته امتیاز ۱۱۷۹ را کسب نماید.

 

پایان پیام/ 704