یادگاران دفاع مقدس را در زمان حیاتشان دریابیم

یادگاران دفاع مقدس را در زمان حیاتشان دریابیم

تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
دهقانی با بیان اینکه طرح ملی «سه شنبه های تکریم»؛ ایده ای نو است که فصل جدیدی را در باب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باز کرده است، گفت: یادگاران دفاع مقدس را در زمان حیاتشان دریابیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مصطفی دهقانی» امروز (سه شنبه ۲۵ شهریور)‌ در نهمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس که در بستر فضای مجازی و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شده بود، گفت: طرح ملی «سه شنبه های تکریم»؛ ایده ای نو است که فصل جدیدی را در باب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باز کرده است و خوب است که در طول سال هم برگزار شود تا به یاد خانواده های معظم شهدا باشیم.

دبیر مجمع اسلامی «محبین اهل بیت (ع)» شهرستان خرامه با تاکید بر اینکه یادگاران دفاع مقدس را در زمان حیاتشان دریابیم، خاطرنشان کرد: تعداد کمی از پدران و مادران شهدا، جانبازان و آزادگان در قید حیات هستند که با وجود ایشان در واقع سفره برکتی پهن شده است و هرکس باید به هر میزان که می تواند از این سفره بهره مند شود.

دبیر طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در استان فارس افزود: جانبازان و آزادگان در واقع شهیدان زنده ای هستند که نباید از توجه و دیدار با آنها غافل شد چرا که در دوران دفاع مقدس همه آنچه که داشتند را در راه خدا بر طبق اخلاص گذاشته و تقدیم معبود کردند.

دهقانی با اشاره به برنامه های مجمع اسلامی «محبین اهل بیت (ع)» شهرستان خرامه با محوریت شهدا، افزود: دیدار با خانواده های شهدا و یادگاران دفع مقدس در دستور کار مجمع قرار دارد و به ویژه در ماه محرم و با اقتدا به سید و سالار شهیدان کربلا برگزار می شود.

خاطر نشان می شود، نهمین مراسم «سه شنبه های تکریم» استان فارس با حضور «ناصر حیدری»، رزمنده، جانباز و آزاده خرامه ای برگزار شد، این مراسم با حضور حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و «غلامرضا یوسفی نژاد»، معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به صورت مجازی و به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و با همکاری مجمع «محبین اهل بیت (ع)» شهرستان خرامه برگزار شد.

پایان پیام/ 130