همبستگی رزمندگان در دوران اسارت باعث روحیه بخشی ما شده بود

همبستگی رزمندگان در دوران اسارت باعث روحیه بخشی ما شده بود

تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
حیدری با بیان اینکه همبستگی رزمندگان در دوران اسارت باعث روحیه بخشی ما شده بود، گفت: رزمندگان در اسارت از حداقل امکانات بیشترین استفاده را می کردند و سعی می کردند تا به همدیگر روحیه بدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ناصر حیدری» امروز (سه شنبه 25 شهریور) در نهمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس که در بستر فضای مجازی و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شده بود، گفت: در اسارت بچه های جنگ همبستگی خوبی داشتند و از حداقل امکانات بیشترین استفاده می کردند و سعی می کردند به همدیگر روحیه بدهند تا کمبود های مختلف را تحمل کنند.

آزاده و جانباز دفاع مقدس با بیان اینکه از سال 1364 وارد جبهه های حق علیه باطل شدم  و در سال 1367 بر اثر پاتک دشمن در جزیره مجنون به اسارت در آمدم، گفت: تا سال 1369 در اسارت بودم و پس از آزادی نیز در کسوت مقدس پاسداری در سپاه پاسداران به خدمت پرداختم.

وی که در عملیات های «والفجر 8» و «بیت المقدس 7» شرکت داشته است با تعریف خاطره ای از زمان آزادی، گفت: در زمان آزادی مادرم به احترام خانواده های شهدا به استقبال من نیامد و منتظر ماند که در محل خانه مرا ببیند زیرا معتقد بود که خانواده های شهدا نیز چشم انتظار و دلتنگ فرزندان خود هستند.

حیدری در بخش دیگری از سخنانش به خاطرات زمان اسارت اشاره کرد و افزود: در زمان اساره رزمندگان سعی می کردند در نوشتن مطالب از مداد استفاده کنند تا بتوانند از کاغذ ها حداکثر استفاده را ببرند.

خاطر نشان می شود، نهمین مراسم «سه شنبه های تکریم» استان فارس با حضور «ناصر حیدری»، رزمنده، جانباز و آزاده خرامه ای برگزار شد، این مراسم با حضور حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و «غلامرضا یوسفی نژاد»، معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به صورت مجازی و به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و با همکاری مجمع «محبین اهل بیت (ع)» شهرستان خرامه برگزار شد.

پایان پیام/ 130