نگاه خداوند به شهدا و ایثارگران و خانواده های معززشان بیان نیست

نگاه خداوند به شهدا و ایثارگران و خانواده های معززشان بیان نیست

تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
یوسفی نژاد گفت: نگاه خداوند به شهدا و ایثارگران و خانواده های معززشان و همچنین اجر معنوی ایثارگران و شهدا قابل بیان نیست و پاداش آنان را فقط خدا می داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامرضا یوسفی نژاد»، امروز (سه شنبه 25 شهریور) در نهمین جلسه «سه شنبه های تکریم» استان فارس گفت: طرح «سه شنبه های تکریم» یک طرح موثر و یک ابداع خلاقانه بود که به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد کانون های مساجد کشور راه اندازی شده است.

معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه از برگزار کنندگان طرح «سه شنبه های تکریم»، تشکر می کنم که باعث شدند تا به این وسیله یادی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران شکل گیرد، افزود: علاقه داشتیم حضوری خدمت برسیم ولی به خاطر کرونا امکان حضور نبود.

وی با اشاره به اینکه کار آزادگان و جانبازان در ایام جنگ بسیار مهم بوده است، یادآور شد: یک وجب خاک ما به دست دشمن نیفتاد و امنیت امروز یکی از دستاوردهای ایثارگران و شهداست.

یوسفی نژاد با اشاره به اینکه خانواده جانبازان و شهدا شریف ترین خانواده ها هستند، افزود: نگاه خداوند به شهدا و ایثارگران و خانواده های معززشان و همچنین اجر معنوی ایثارگران و شهدا  قابل بیان نیست و پاداش آنان را فقط خدا می داند.

خاطر نشان می شود، نهمین مراسم «سه شنبه های تکریم» استان فارس با حضور «ناصر حیدری»، رزمنده، جانباز و آزاده خرامه ای برگزار شد، این مراسم با حضور حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و «غلامرضا یوسفی نژاد»، معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به صورت مجازی و به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و با همکاری مجمع «محبین اهل بیت (ع)» شهرستان خرامه برگزار شد.

پایان پیام/ 130