صبر و استقامت جانبازان می تواند درسی برای نسل جدید باشد

صبر و استقامت جانبازان می تواند درسی برای نسل جدید باشد

تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
حجت الاسلام امیدی گفت: به طور حتم صبر و استقامت آزادگان و جانبازان می تواند درسی برای نسل جدید باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (سه شنبه 25 شهریور) در نهمین جلسه «سه شنبه های تکریم» استان فارس گفت: در برنامه امروز، در خدمت «ناصر حیدری»، یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس هستیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با یادآوری این مطلب که هدف از برگزاری «سه شنبه های تکریم»، تکریم و پاسداشت مقام شهدا، جهادگران و ایثارگران است، یادآور شد: تکلیف به دوش ماست که در حد توان و بضاعت بتوانیم از رشادت ها و ایثارگری ها و همچنین از صبر و استقامت جانبازان و آزادگان یاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه انسان با چشم خود می تواند در زندگی جانبازان و ایثارگران، صبری که در سیره امیرالمومنین (ع) و آموزه های اسلامی بوده را می توان دید، اضافه کرد: حق و انصاف این بود که به صورت حضوری برسیم اما به دلیل بیماری کرونا امکان حضوری نبود.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه استقامت های جانبازان و ایثارگران باید همواره در اذهان زنده بماند، اظهار کرد: به طور حتم صبر و استقامت آزادگان و جانبازان می تواند درسی برای نسل جدید باشد.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم صبوری جانبازان را خداوند مورد قبول قرار دهد، تاکید کرد: لحظه به لحظه اسارت و سختی های جانبازی، مزد و ثواب و حسنه است.

حجت الاسلام امیدی تاکید کرد: مسئولیت مسئولین در قبال ایثارگری شهدا و ایثارگران خیلی سخت است، چرا شهدا رفتند و جانبازان سختی کشیدند تا این امنیت ایجاد شود.

خاطر نشان می شود، نهمین مراسم «سه شنبه های تکریم» استان فارس با حضور «ناصر حیدری»، رزمنده، جانباز و آزاده خرامه ای برگزار شد، این مراسم با حضور حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و «غلامرضا یوسفی نژاد»، معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به صورت مجازی و به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و با همکاری مجمع «محبین اهل بیت (ع)» شهرستان خرامه برگزار شد.

پایان پیام/ 130