برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری در کانون فرهنگی و هنری بعث ابهر

برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری در کانون فرهنگی و هنری بعث ابهر

تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
کانون فرهنگی و هنری بعثت در شهرستان ابهر، ویژه برنامه های متعددی را در قالب نشست های بصیرتی و روشنگری و برنامه های هفته دفاع مقدس در مسجد پیش بینی کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، بچه های مسجد کانون بعثت در مسجد خاتم الانبیاء ابهر خود را برای برگزاری برنامه های ویژه دفاع مقدس آماده می کنند.

 

این مسجد یکی از مساجد فعال در شهرستان ابهر محسوب می شود که نه تنها فعالیت های خیرخواهانه و خداپسندانه آن در ایام شیوع کرونا کمرنگ نشد؛ بلکه بچه های این مسجد با جمع آوری کمک های مردمی در رزمایش کمک مومنانه حضور پررنگی از خود به نمایش گذاشتند.

 

کانون فرهنگی و هنری بعثت در کنار مرکز نیکوکاری مرکز کمک های مومنانه را با جمع آوری کمک های خیرین و اعضای مسجد آغاز کرد و در مرحله اول از رزمایش کمک مومنانه 34 میلیون تومان کمک غیرنقدی و 5 میلیون تومان کمک نقدی جمع آوری و در قالب بسته های غذایی و بهداشتی در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

مرحله دوم این رزمایش هم با هدف توزیع 100 بسته غذایی آغاز شده و تا 28 صفر سالروز شهادت امام رضا(ع) و رحلت پیامبر گرامی اسلام ادامه دارد.

 

این مسجد در ماه محرم نیز برنامه های عزاداری و سوگواری سالار شهیدان را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کرد و تجمعی با حضور نمازگزاران این مسجد در محکومیت اقدام روزنامه فرانسوی در هتک حرمت پیامبر گرامی اسلام برگزار شد و حاضران با در دست داشتن عکس نوشته و تصاویری این اهانت را محکوم کردند.

 

در کنار این برنامه ها، نشست های بصیرتی و روشنگری برای نمازگزاران در طول هفته اجرا می شود و چهارشنبه های هر هفته کلیپ ایی از موضوعات اعتقادی، فرهنگی و سیاسی برای حاضران پخش می شود.

با توجه به فرارسیدن هفته دفاع مقدس برنامه ریزی های مسجد خاتم الانبیا برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی آغاز شده است و مقرر گردیده برنامه های خاطره گویی با حضور فرمانده هان و تقدیر از پیشکسوتان دفاع مقدس در مسجد برگزار شود.

 

پایان پیام/ 73