ارتقای کیفی برنامه های کانون های مساجد در گرو افزایش اعتبارات است

ارتقای کیفی برنامه های کانون های مساجد در گرو افزایش اعتبارات است

تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
بهرامی، گفت: افزایش جذب جوانان در کانون های مساجد و ارتقای کیفی برنامه های فرهنگی درکانون های مساجد در گرو افزایش اعتبارات است.

منصور بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ضمن تشریح فعالیت های این کانون اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا موجب رکود در بسیاری از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله کانون وحدت شده است.

مدیرکانون فرهنگی هنری وحدت افزود: پس از شیوع کرونا و تعطیلی مساجد فعالیت های زیادی در این کانون صورت نگرفت اما اعضای کانون در گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی و نیز کمک های مومنانه مشارکت داشتند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کلاس های مختلفی از جمله قرآن و احکام در دستور کار این کانون قرار دارد، ادامه داد: کلاس های دیگری از جمله کلاس احکام به همت این کانون برگزار شده است.

بهرامی بیان داشت: کانون فرهنگی هنری وحدت دو سال است که فعالیت خود را در عرصه فرهنگی آغاز کرده است و در حال حاضر ۴۰ نفر عضو دارد.

وی با گلایه از عدم تخصیص اعتبارات و تجهیزات بیان داشت: مسئولان باید به این موارد توجه ویژه داشته باشند چرا که افزایش جذب افراد در کانون های مساجد و ارتقای کیفی برنامه های فرهنگی در گرو اعتبارات است.

مدیرکانون فرهنگی هنری وحدت ادامه داد: با توجه به جنگ نرم دشمن و از آنجا که کانون های فرهنگی هنری مساجد بهترین مکان برای تربیت دینی فرزندان هستند باید مسئولین بیش از این به این کانون ها بها داده شود.

وی افزود: مشکل فعلی این است که فرزندان تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفته اند و اخلاق قرآنی در آنها کمتر شده است بنابراین لزوم توجه بیشتر به کارهای فرهنگی هنری به منظور اثرگذاری بیشتر و تربیت دینی بیش از پیش احساس می شود.

پایان پیام/ 66