ديدار معاون پشتيباني و توسعه منابع ستاد هماهنگي كانون‌هاي مساجد كشور از ستاد فهما استان كهگيلويه و بوير احمد

دیدار معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی كانون‌های مساجد كشور از ستاد فهما استان كهگیلویه و بویر احمد

تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
معاون پشتيباني و توسعه منابع ستاد هماهنگي كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد كشور، امروز 27 شهريور از ستاد (فهما) استان كهگيلويه و بويراحمد ديدار كرد و در جريان فعاليت‌هاي اين مجموعه قرار گرفت.
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کهگیلویه و بویراحمد: دکتر «جلال ریزانه» معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ظهر امروز پنجشنبه، 27 شهریورماه در سفر به کهگیلویه و بویراحمد با مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های مساجد این استان دیدار و گفت وگو کرد.
 
 
ریزانه در این دیدار با تاکید بر اهمیت دادن به نقش کارکنان یک سازمان، به تشریح این برنامه‌ها در نگاه سیستمی و اثرات آن پرداخت و گفت: هویت هر سازمانی به افرادی برمی‌گردد که در آن سازمان کار می‌کنند و اگر عملکرد یک سازمان خوب یا بد باشد به کارکنان آن سازمان یا ستاد برمی گردد.
 
 
وی با اشاره به پیچیدگی یا نظریه آشوب که طی آن یک حرکت کوچک در دنیا می تواند باعث درگیری و پدیده بزرگ شود، افزود: نظریه بی نظمی(آشوب) با در نظر داشتن اصول قطعیت با هم، راه حل واقع‌بینانه ای برای مسائل فراهم می آورد.
 
 
 
معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، رفتار سازمانی و آموزش و همچنین حضور و غیاب را با اهمیت دانست و تصریح کرد: نیروهای کاربلد در آینده، تبدیل به نیروی رسمی خواهند شد و تلاش ما جذب نیروهای ارزشمند برای جامعه است.
 
 
 
 ریزانه با بیان اینکه نخستین دوره ارزشیابی ستاد فهما هفته آینده برگزار می شود، اضافه کرد: کارکنان در طول سه مرحله دوره ارزشیابی خواهند داشت و بر طبق همین ارزشیابی ها افراد تشویق و یا فرصت کسب امتیاز لازم داده خواهد شد.
 
 
 
وی در پایان به موضوع تعارض و چالش در همه عرصه های زندگی اشاره و افزود:اگر در محیط کار دچار چالش هستیم باید بتوانیم این موارد را به خوبی مدیریت کنیم