اجرای طرح «آبروی محله» در هفته دفاع مقدس/ برپایی نمایشگاه وصیتنامه شهدا به همت بچه‌های مسجد

اجرای طرح «آبروی محله» در هفته دفاع مقدس/ برپایی نمایشگاه وصیتنامه شهدا به همت بچه‌های مسجد

تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام دهقاندار با اشاره به ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کانون فرهنگی هنری «ولایت عشق»، گفت: طرح «آبروی محله» با محور تکریم خانواده معظم شهدا و برپایی نمایشگاه وصیتنامه شهدا ازجمله این تدارکات است.

حجت الاسلام «محمود دهقاندار» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری ویژه برنامه «آبروی محله» به منظور تکریم از خانواده های شهدا از سوی کانون فرهنگی هنری «ولایت عشق» مسجد سیدالشهدا(ع) واقع در ماهدشت کرج همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: درنظر داریم در هفته دفاع مقدس نمایشگاهی برپا و وصیتنامه شهدا درباره اطاعت از ولایت فقیه به نمایش گذاشته شود.

 

حجت الاسلام دهقاندار با اشاره به کمک رسانی فعالان کانون به نیازمندان با اجرای پویش «مهر مهدوی تا مهر علوی» در منطقه ماهدشت در قالب رزمایش مواسات خبر داد و گفت: طرح رزمایش مواسات در ماهدشت با محوریت مسجد حضرت سیدالشهداء(ع) با هدف تأمین نیازهای افراد کم برخوردار و افراد آسیب دیده در جریان شیوع بیماری کرونا شکل گرفت.

 

مدیر کانون ولایت عشق مسجد سیدالشهدا(ع) ماهدشت کرج افزود: گروهی از فعالان این کانون فرهنگی هنری با شناسایی نیازمندان و افراد بی بضاعت نسبت به رفع مشکلات و مایحتاج زندگی آنها وارد عمل شده اند. در همین راستا 250 نفر از افراد مستمند شناسایی و در چهار مرحله و در زمینه هایی همچون آموزش، پزشکی و بهداشت، مایحتاج زندگی به آنها خدمت رسانی صورت می گیرد.

 

وی با اشاره به رویکردهای این کانون قبل از دوران کرونا گفت: این کانون در حوزه فرهنگی، هنری و برپایی نمایشگاه عکس و پوستر و نیز کارگاه سبک زندگی و دوره های مهدویت شناسی برای مقاطع سنی مختلف دوره آموزشی برگزار می کرد.

 

حجت الاسلام دهقاندار با اشاره به فعالیت های این کانون در دوران بحران کرونا گفت: در دوران شیوع این ویروس کارگاه تولید ماسک راه اندازی و در همین راستا یک هزار ماسک تولید و توزیع شد.

 

مدیر کانون ولایت عشق مسجد سیدالشهدا(ع) ماهدشت کرج همچنین به کمک رسانی به دانش آموزان مدارس محروم اشاره و خاطرنشان کرد: 100 بسته لوزام التحریر به ارزش 200 هزار تومان میان این افراد بی بضاعت در حال توزیع است.

پایان پیام/ 40