بچه های مسجد با اجرای«یکشنبه های شهدایی» به دنبال ترویج روحیه خودباوری هستند

بچه های مسجد با اجرای«یکشنبه های شهدایی» به دنبال ترویج روحیه خودباوری هستند

تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
بناگرگفت: امروز صحنه جنگ عوض شده و مابیشتر از هر زمان دیگر نیازمند خودباوری هستیم از این رو تلاش داریم با برگزاری یکشنبه های شهدایی و تبیین سیره عملی شهدا، باور «ما می توانیم» رزمندگان دیروز را برای نوجوانان و جوانان امروزی سرمشق بگیریم.

«قاسم بناگر» در گفتگوبا خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا درآستانه چهل سالگی دفاع مقدس، اظهار کرد: به فرموده رهبرمعظم انقلاب اسلامي امام خامنه اي(مدظله العالي) بزرگداشت ياد و خاطره شهدا كمتر از شهادت نيست از این رو طرح «یکشنبه های شهدایی» به همت اعضای کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) شهرستان آمل چند سالی است با استقبال مردم شهید پرور هزار سنگر اجرایی می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) شهرستان آمل با بیان اینکه این طرح تا قبل از شیوع کرونا هرهفته یکشنبه بعد از نمازمغرب و عشاء به مدت 20دقیقه  با قرائت وصیت نامه شهید، پخش کلیپ شهدا و...برگزار می شد، افزود: تلاش داریم به مناسبت هفته دفاع مقدس و ایام شهادت حضرت رقیه(س) این ویژه برنامه از فضای مسجد خارج شده و همانند ایام محرم حسینی امسال به صورت طرح «هرکوچه شهید،یک روضه آل الله» اجرایی شود.

 

وی با بیان اینکه این مراسم معنوی فردا یکشنبه 30شهریورساعت18و 30 دقیقه به همراه روضه خوانی و سخنرانی برگزار خواهد شد، گفت: مردم ولايي و شهيد پرور براي حضور در اين مراسم به آدرس آمل،خیابان امام رضا(ع)،بلوارآزادگان،آزادگان ششم،بلوارامام سجاد(ع)،کوچه گلستان 18مراجعه نمایند.

 

بناگر با اشاره به توطئه های دشمنان، بیان کرد: نهادینه سازی فرهنگ ایثار، شهادت و خودباوری مهم ترین راه مقابله با دسیسه های دشمنان اسلام و انقلاب است.

 

وی اذعان کرد: امروز صحنه جنگ عوض شده و دشمن با تحریم های ناجوانمردانه تلاش دارد نسل جوان را نسبت به انقلاب و ارزش های نظام بدبین کند که می طلبد با برگزاری برنامه هایی با محوریت ایثار و شهادت و تبیین سیره عملی شهدا، باور «ما می توانیم» رزمندگان دیروز را برای نوجوانان و جوانان امروزی سرمشق گرفت.

 

بناگر با تاکید براینکه «یکشنبه های شهدایی» با همکاری هیئت امناء مسجد امام سجاد(ع)،مرکز نیکوکاری سجادیه، هیئت خادم السجاد(ع)،کانون فرهنگی تبلیغی سجادیه، پایگاه بسیج چهل شهید و ساجدین و کانون فرهنگی هنری سجادیه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد، اذعان کرد: وضعیت پیش آمده از بیماری کرونا موجب غفلت از یاد شهدا نخواهد شد و برنامه ریزی برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این طرح در دستورکار قرار دارد.

 

پایان پیام/ 286