بزرگداشت هفته دفاع مقدس از سوی کانون معرفت/ استمرار کمک های مومنانه به دانش آموزان

بزرگداشت هفته دفاع مقدس از سوی کانون معرفت/ استمرار کمک های مومنانه به دانش آموزان

تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
دهقان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در باغ فاتح گوهر دشت، از برپایی مسابقات فرهنگی وکتابخوانی به این مناسبت خبر داد.

«مرتضی دهقان» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برپایی مسابقات فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: به مناسبت سالگرد شروع جنگ تحمیلی اقدام به تزیین  مسجد و فضای پیرامون آن کرده ایم تا یادآور رشادت ها ودلاوری های رزمندگان حق علیه باطل باشیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری معرفت مسجد امام جعفرصادق(ع) گوهردشت کرج بیان کرد: همچنین به مناسبت ایام هفته دفاع مقدس در باغ فاتح به اجرای برنامه های ملی و مذهبی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی بپردازیم و مسابقات فرهنگی و کتابخوانی به این مناسبت برپا کنیم.

 

دهقان درادامه با اشاره به رویکرد کمک به نیازمندان که زمان شیوع ویروس کرونا درکانون بیشتر شده است، گفت: در سه دوره به دانش آموزان نیازمند با اهدای لوازم التحریر و به خانواده های بی بضاعت بیش از 44 میلیون تومان سبدهای معیشتی توزیع شده است.

 

وی به تولید و توزیع ماسک از سوی فعالین این کانون فرهنگی هنری نیز اشاره کرد و گفت: بیش از یک میلیون ماسک تولید وبه افراد نیازمند اهدا شده است. همچنین در همان ابتدای شیوع ویروس کرونا ضدعفونی محلات و خیابان ها توسط فعالین مسجد صورت گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری معرفت مسجد امام جعفرصادق(ع) گوهردشت کرج با اشاره به تاریخچه تاسیس این کانون فرهنگی هنری که از سال 71 تاکنون است، بیان کرد: این کانون فرهنگی هنری در بخش های مهدکودک، دارالقرآن، باشگاه ورزشی به گروه های سنی نوجوان و جوان خدمات ارایه می دهد.

 

دهقان افزود: همچنین کانون فرهنگی هنری معرفت در چند بخش از جمله، فعالیت های رایانه ای، قرآن و عترت، مشاوره به خانواده ها، مقابله با آسیب های اجتماعی،سبک زندگی،آموزش و توانمندسازی،ورزش وسلامت، اردویی و گردشگری،بصیرتی ودیدار با خانواده شهدا فعالیت دارد.

 

 

 

 

پایان پیام/ 40