تجلیل از چهره های ماندگار دفاع مقدس در سه شنبه های تکریم

تجلیل از چهره های ماندگار دفاع مقدس در سه شنبه های تکریم

تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
حجت الاسلام یارمحمدی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس از چهره های ماندگار دفاع مقدس در قالب سه شنبه های تکریم تجلیل شد.

مدیرستاد هماهنگی کانونهای مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: طرح سه شنبه های تکریم یک رویداد ملی است که در روزهای سه شنبه به شناسایی وتکریم خانواده معظم شهداء وایثارگران، چهره‌های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز و … در عرصه‌های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله می پردازد.

 

حجت الاسلام محمد نقی یارمحمدی هدف از اجرای این طرح را تقویت سرمایه‌های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به‌ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقای فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان، جوانان و نخبگان به مساجد عنوان کرد.

 

وی با اشاره به اینکه روزهای سه شنبه هر هفته به دیدار با یک خانواده شهید می رویم ، گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس از مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری کمیل در مسجد امام علی(ع) آزادگان تجلیل شد.

 

در این مراسم که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز حضور داشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی از خدمات ارزنده ناصر گیوه ای به عنوان یکی از چهره های ماندگار دفاع مقدس تجلیل شد.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان به برگزاری مسابقات کتابخوانی به مناسبت هفته دفاع مقدس در کانون های مساجد اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت یادواره شهید محمد حسین تجلی در کانون فرهنگی و هنری ابوذر زنجان اجرا شد.

 

وی با یادآوری اینکه توزیع بسته های معیشتی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: بازدید هفتگی از کانون های مساجد استان از دیگر برنامه های ستاد هماهنگی کانون های مساجد در این روزها است.

 

پایان پیام/ 73