محفل قرآنی به یاد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم برپا شد

محفل قرآنی به یاد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم برپا شد

تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (علیه السلام) گفت: محفل قرآنی به یاد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم با حضور اعضای این کانون به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برپا شد.

«عیلرضا ولیزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: محفل قرآنی به یاد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (علیه السلام) به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برپا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (علیه السلام) تصریح کرد: شهدای پرافتخار دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم با قرآن کریم عجین بودند و چنین برنامه های قرآنی با هدف ادامه دادن راه شهدا است.

 

وی یادآور شد: ویژه برنامه متعددی به مناسبت چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس به همت فعالان این کانون برگزار خواهد شد و به دلیل شیوع بیماری کرونا اکثر برنامه های فرهنگی این کانون به صورت مجازی خواهد بود.

 

ولیزاده اعلام داشت: حضور در مزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان های امام و انقلاب و شهدا از دیگر برنامه های معنوی خواهد که با حضور فعالان این کانون همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (علیه السلام) افزود: در هیچ مقطعی از تاریخ انقلاب در مقابل زورگویی های دشمنان سر خم نکرده ایم و امروز نیز در مقابل فشارهای اقتصادی و توطئه های خبیثانه دشمنان ایستادگی خواهیم بود.

 

ولیزاده تاکید کرد: ایثار همچنان ادامه دارد و با مشارکت در حمایت از خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا تلاش خواهیم کرد تا در صحنه های عمل بتوانیم در مقابل مشکلات اقتصادی ایستادگی کنیم.

پایان پیام/ 365