اکران فیلم «۲۳ نفر» در کانون حامیان ولایت رشت

اکران فیلم «۲۳ نفر» در کانون حامیان ولایت رشت

تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
جوینده از اکران فیلم «۲۳ نفر» همزمان با هفته دفاع مقدس در کانون حامیان ولایت رشت خبر داد.

«محمد جوینده» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس اظهارکرد: همزمان با چهل سالگی دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌لحاظ شیوع کرونا ویروس به همت کانون فرهنگی هنری حامیان ولایت در مسجد امامزاده صالح رشت برگزار می‌شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حامیان ولایت رشت با تشریح فعالیت‌های این کانون در هفته دفاع مقدس از برگزاری مسابقه ساخت فیلم کوتاه خبر داد و افزود: علاقمندان باید فیلم‌های کوتاه خود را با محوریت دفاع مقدس، فرهنگ شهادت و معرفی شهیدان تهیه کرده و به کانون تحویل دهند.

 

وی از اکران فیلم سینمایی«۲۳ نفر» در کانون حامیان ولایت چهارشنبه(۲ مهر) خبر داد و تصریح کرد: این فیلم اقتباسی از خاطرات ۲۳ نفر از رزمندگان نوجوان ایرانی است که بین ۱۳ تا ۱۷ سال سن داشتند و در جریان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای عراقی درآمدند.
 

جوینده تصریح کرد: هدف از اکران این فیلم آشنایی نوجوانان با آرمان‌های شهدا و تشریح وقایع جنگ از زبان نوجوانان ۱۳ تا ۱۷ ساله دیروز برای نوجوانان امروز است.

 

وی در ادامه به برگزاری‌ دیدار‌ دوستانه‌ فوتبال بچه‌های کانون «ثامن» اشاره کرد و ادامه داد: این دیدار دوستانه فردا(دوشنبه، ۳۱ شهریور) بین تیم‌های شهاب و ثامن برگزار می‌شود.

 

جوینده برگزاری‌ مراسم‌ مناجات‌ هفتگی را از دیگر برنامه‌های این ایام اعلام کرد و بیان داشت: این مراسم با‌ محوریت‌ نام‌ و‌ یاد‌ خاطره‌ شهدا پنج‌شنبه( ۳‌ مهر) در مسجد امامزاده صالح رشت برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 84