برگزاری مسابقه پیامکی دفاع مقدس 

برگزاری مسابقه پیامکی دفاع مقدس 

تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
محبوبه جبالبارزی گفت: یکی از ویژه برنامه های کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) در هفته دفاع مقدس، برگزاری مسابقه پیامکی است.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: یکی از ویژه برنامه های کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) در این هفته، برگزاری مسابقه پیامکی دفاع مقدس است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: به همین منظور یکسری سوال در خصوص دفاع مقدس طراحی شده که در گروه مجازی کانون به اشتراک گذاشته می شود و علاقمندان به شرکت در این مسابقه پاسخ های خود را برای ما پیامک می کنند.

وی بیان کرد: همچنین به منظور آشنایی کودکان با ارزش های دفاع مقدس، مسابقه مجازی نقاشی برگزار کرده و به بهترین نقاشی ها نیز جوایزی اهدا می شود.

جبالبارزی ابراز کرد: علاوه بر این در نظر داریم طرح ملی سه شنبه های تکریم را به نیابت از سردار سلیمانی با تجلیل از خانواده های معظم شهدا برگزار کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در هفته دفاع مقدس، فضا سازی حیاط مسجد و محله متناسب با دفاع مقدس است به همین منظور با مشارکت جوانان مسجدی عضو کانون در مقابل درب ورودی مسجد سنگری نمادین ساخته می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تصاویری از شهدا، جانبازان، رزمندگان و جبهه به همراه چفیه، سربند و پلاک تهیه کرده ایم تا در فضاسازی مسجد از آنها استفاده کنیم.

جبالبارزی عنوان کرد: پنج شنبه پیش رو با همراهی اعضای کانون در مزار شهدای شهر حضور یافته و با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه ای یاد و خاطره آنها را گرامی می داریم و مزار مطهر شهدا را معطر به عطر گلاب می کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ادامه داد: علاوه بر این با همت بچه مسجدی های کانون هر عصر نواهای دفاع مقدس را از گلدسته های مسجد پخش می کنیم.

وی در خاتمه تاکید کرد: شهدا، جانبازان و رزمندگان حق بزرگی بر گردن ما دارند چرا که با ایثار و از خود گذشتگی امنیت را به ما هدیه دادند و ما باید یاد و خاطره آنها را همواره زنده نگه داریم.

پایان پیام/ 586