اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس کانون امام حسن بن علی(ع)

اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس کانون امام حسن بن علی(ع)

تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
جان محمدی در گفت و گو با شبستان برنامه های هفته دفاع مقدس کانون فرهنگی هنری امام حسن بن علی(ع) را تشریح کرد.

مرتضی جان محمدی مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن بن علی(ع) در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان برنامه های هفته دفاع مقدس کانون را تشریح کرد.

 

وی اظهار داشت:یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری امام حسن بن علی(ع) برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان ۶ تا ۱۲ ساله با موضوع دفاع مقدس و حاج قاسم سلیمانی می باشد که به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

 

جان محمدی گفت:از دیگر برنامه های کانون به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب شهید ابراهیم هادی می باشد که با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می گردد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن بن علی(ع) بیان کرد:شرکت کنندگان برای شرکت در این مسابقه با دریافت کتاب و خواندن آن و با مراجعه به کانال کانون در پیام رسان گپ به سوالات پاسخ دهند.

 

وی افزود: یکی دیگر از برنامه های کانون در هفته دفاع مقدس، فضا سازی حیاط مسجد و محله متناسب با دفاع مقدس است به همین منظور با مشارکت جوانان مسجدی عضو کانون در مقابل درب ورودی مسجد سنگری نمادین ساخته می شود.

 

جان محمدی اضافه کرد: همچنین تصاویری از شهدا، جانبازان، رزمندگان و جبهه به همراه چفیه، سربند و پلاک تهیه کرده ایم تا در فضاسازی مسجد از آنها استفاده کنیم.

 

گفتنی است کانون امام حسن بن علی (ع) به آدرس خیابان ۱۷ شهریور خیابان صاحب الزمان(عج) مسجد حضرت علی اصغر(ع) واقع گردیده است.
 

پایان پیام/ 704