برگزاري طرح اوقات فراغت «مهدوي» در چهارمحال و بختياري

برگزاری طرح اوقات فراغت «مهدوی» در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸
مدير ستاد كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد چهارمحال و بختياري از برگزاري طرح اوقات فراغت «مهدوي» در استان خبر داد و گفت: اين طرح با هدف تبيين معارف مهدويت و آشنايي با مباحث امام شناسي برگزار مي شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی‌کانو‌‌ن‌های فرهنگی هنری مساجد کشور «محمدرضا مظاهری» گفت: طرح اوقات فراغت «مهدوی» بر اساس تفاهم‌نامه بین ستاد کانون‌های مساجد و بنیاد حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در استان و در قالب طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد» برگزار می شود.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: تبیین معارف مهدویت و آشنایی با مباحث امام شناسی و ایجاد زمینه های ظهور از اهداف برگزاری طرح اوقات فراغت «مهدوی» است.

 

وی ابراز کرد: طرح اوقات فراغت «مهدوی» برای قشر جوان و نوجوان در قالب جلسات و کارگاه های تخصصی برگزار می شود.

 

مظاهری تصریح کرد: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شده است که مبلغین و اساتید حوزه مهدویت در بنیاد حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به پایگاه های اوقات فراغت کانون های مساجد منتخب استان اعزام شوند.

 

این مقام مسئول مساجد را پایگاه های دولت جهانی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) عنوان کرد و اظهار داشت: اهالی مساجد و مجاورین نیز باید دید جهانی در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) داشته باشند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بچه های مسجد در عصر ظهور می توانند نقش آفرینی کنند گفت: بهترین مکان برای آمادگی زمینه ظهور و ایفای وظایف منتظران در عصر غیبت مسجد است.

 

به گفته مظاهری کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان موثرترین نهاد فرهنگی در مساجد رسالت خطیری را در این زمینه بر عهده دارند.

 

 

پایان پیام/