فعالیت‌های غرفه ستاد فهما در باغ موزه دفاع مقدس/نمایش آثار کانون‌های مساجد با محور ایثار و شهادت

فعالیت‌های غرفه ستاد فهما در باغ موزه دفاع مقدس/نمایش آثار کانون‌های مساجد با محور ایثار و شهادت

تاریخ انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۹
خضری اعلام کرد: غرفه ستاد فهما به مناسبت چهلمین سالگرد جهاد رزمندگان در جبهه حق علیه باطل، به مدت یک هفته در باغ موزه دفاع مقدس پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: «سید هاشم خضری» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور که به مناسبت چهلمین سالگرد جهاد قهرمانانه رزمندگان میهن اسلامی در قالب نمایشگاهی در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار می شود، گفت: محور فعالیت غرفه ستاد فهما در نمایشگاه معرفی اقداماتی است که در سطح ملی و استانی در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس انجام شده است.

 

نماینده ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در شورای هماهنگی امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این سلسله برنامه ها در قالب ارایه آمار از طریق بروشور، پوسترهای مختلف، نماهنگ، فیلم، کتاب و سایر تولیدات فرهنگی خواهد بود.

 

خضری افزود: امسال رویداد بین‌المللی روح مقاومت و طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم از جمله برنامه های شاخص و محوری ستاد فهما در بزرگداشت هفته دفاع مقدس بود که در سطح بین المللی و ملی برگزار شد.

 

وی افزود: رویداد بین المللی روح مقاومت با محور روایت مردم از وصیت نامه شهدای مقاومت از 14 خرداد تا 31 شهریور برگزار شد؛ در این رویداد 1594 اثر تا تاریخ 30 شهریور ثبت شد، همچنین طرح ملی سه شنبه های تکریم نیز اقدام دیگری بود که هر هفته با حضور مجازی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌های مختلف کشور برگزار و طی آن از خانواده معظم شهدا تجلیل به عمل آمد. این طرح ملی در سطح استان در قالب  2370 برنامه در سطح کانون ها برگزار شد.

 

نماینده ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در شورای هماهنگی امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت: ارایه آثار کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در حوزه ایثار و مقاومت در این نمایشگاه از دیگر اقداماتی است که در راستای پاسداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در قالب برپایی غرفه نمایشگاهی در باغ موزه دفاع مقدس انجام می شود؛ همچنین تولیدات رسانه ای در سطح شبکه های مجازی با موضوع توسعه و ترویج فرهنگ ایثار از دیگر فعالیت های ستاد فهما به مناسبت این ایام است.

 

گفتنی است این نمایشگاه به مدت یک هفته از تاریخ 31 شهریور تا 7 مهر ادامه دارد.

پایان پیام/ 9