اجرای سرود خیابانی به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت بچه های کانون علمدار

اجرای سرود خیابانی به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت بچه های کانون علمدار

تاریخ انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۹
مهدوی از اجرای سرود خیابانی به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت بچه های کانون علمدار خبر داد.

محمد مهدوی مدیر کانون فرهنگی هنری علمدار در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان از اجرای سرود خیابانی به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت گروه سرود بچه های کانون در محلات شهرستان ورامین خبر داد.

 

 وی بیان کرد: این ویژه برنامه روز پنج شنبه و در جوار گلزار شهدا جرا می شود تا با این اقدام به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترامی کرده باشیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری علمدار ابراز کرد: علاوه بر این با کمک جوانان مسجدی عضو کانون فرازهایی از وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای محله مسجد را تهیه کرده ایم که در کانال های کانون در پیام رسان های داخلی آنها را بارگذاری و بین عموم ترویج دهیم.

 

مهدوی اظهارداشت:یکی از دیگر از برنامه های کانون با کمک اعضاء فضاسازی و ایجاد خیمه معرفت شهدایی و پخش صوت و نوای شهدایی می باشد.

 

وی تولید محتوا در فضای مجازی را یکی از برنامه های شاخص کانون در هفته دفاع مقدس قلمداد کرد و افزود: یکی دیگر از ویژه برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس، معرفی کتاب هایی از زندگی شهدا است. به همین منظور عکس نوشته های حاوی بخشی از زندگی نامه شهدا همراه با عنوان کتاب زندگی نامه آنها تهیه شده که در فضای مجازی منتشر می شود.

 

گفتنی است کانون فرهنگی هنری علمدار به آدرس شهرستان ورامین خیابان شهید بهشتی واقع گردیده است.

 

پایان پیام/ 704