بزرگی و رشادت شهدا برای همه دنیا یک درس بزرگ است

بزرگی و رشادت شهدا برای همه دنیا یک درس بزرگ است

تاریخ انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۹
حجت الاسلام امیدی گفت: بزرگی و رشادت شهدا برای همه دنیا، آزادی خواهان جهان و دوست داران اهل بیت (ع) یک درس بزرگ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (سه شنبه 1 مهر) در دهمین جلسه «سه شنبه های تکریم» استان فارس که به صورت مجازی و با حضور خانواده شهید «مجید شجاعی» از شهرستان کازرون برگزار شد، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور جانفشانی، بزرگ مردی و ایثارگری مردانی است که هر آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس اضافه کرد: بزرگی و رشادت شهدا برای همه دنیا، آزادی خواهان جهان و دوست داران اهل بیت (ع) یک درس بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا نتوانستیم حضوری به خدمت خانواده شهدا برسیم، تاکید کرد: امیدوارم به زودی این ویروس از جهان برود و در آن صورت به صورت حضوری دست بوس خانواده شهدا خواهیم بود.

حجت الاسلام امیدی با یادآوری این مطلب این برنامه به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مدت هاست در حال پیگیری است و اجرا می شود، اظهار کرد: دعای خانواده شهدا که با قلب حزین دعا می کنند، مورد پذیرش خداوند است به ویژه جوانان و نوجوانان را دعا کنید که تحت هجمه های شدید دشمن هستند.

خاطر نشان می شود،‌ دهمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس، همزمان با هفته دفاع مقدس و بزرگداشت چهلمین سالگرد این ایام، طی دیدار «محمدرضا بشارتی»، مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید رجایی» مسجد «حاج قنبر نباکان» با خانواده شهید «مجید شجاعی» و با حضور حجت الاسلام «محمد صباحی»، امام جمعه کازرون و «داریوش دهقان»،‌ فرماندار این شهرستان و سایر مسئولین محلی برگزار شد که با حضور مجازی «صابر سهرابی»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس همراه بود و از خانواده شهید تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/ 130