نظر و صحبت شهید در نامه هایش تاکید بر نماز و پشتیبانی از ولایت فقیه بود

نظر و صحبت شهید در نامه هایش تاکید بر نماز و پشتیبانی از ولایت فقیه بود

تاریخ انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۹
شجاعی با شاره به ویژگی های اخلاقی فرزند شهید خود «مجید شجاعی»، گفت: نظر و صحبت شهید در نامه هایش تاکید بر نماز اول وقت و پشتیبانی از ولایت فقیه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدعلی شجاعی» امروز (سه شنبه ۱ مهر) در دهمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس که به میزبانی شهرستان کازرون برگزار شده بود، گفت: شهید «مجید شجاعی» در سن 15 سالگی با اعزام به جبهه های حق علیه به عنوان بسیجی به دفاع از کشور مشغول شد و در سال 1362 در منطقه عملیتی «غرب زبیدات» به شهادت رسید.

پدر شهید «مجید شجاعی» با بیان اینکه نامه هایی که ایشان از جبهه ارسال می کردند از وی به یادگار مانده و حاوی پیام هایی است، خاطرنشان کرد: شهید در نامه های خود همواره تاکید کرده است که سلام ما را به خانواده شهیدان برسانید و بگوبید ما مرد جنگیم و ترسی از دشمن نداریم چون حق با ماست در نبرد ان شاءالله پیروز می شویم .

وی با بیان اینکه توصیه شهید این بود که پشتیبان امام و ولایت فقیه باشید و او را تنها نگذارید، افزود: وبی همواره تاکید داشت که تمام کار هایتان را برای خدا و به خاطر خدا انجام دهید و در این راه قدم بردارید و پشتیبان ولایت فقیه باشید تا قلب امام زمان از شما راضی و خشنود باشد.

شجاعی همچنین گفت: وی به احترام به والدین و اعضای خانواده بسیار اهمیت می داد و در نامه های خود قید می کرد که به عنوان برادر کوچکتر به شما توصیه می کنم که نماز های خود را سر وقت بخوانید و دعا بعد از نماز فراموش نکنید از خانواده می خواهم که اگر ملال و ناراحتی از من دیده اند، مرا حلال کنند.

 

پایان پیام/ 130