مسجد «حضرت ابوالفضل العباس (ع)» مهارلو میزبان سوگواران سه ساله کربلا شد

مسجد «حضرت ابوالفضل العباس (ع)» مهارلو میزبان سوگواران سه ساله کربلا شد

تاریخ انتشار : ۲ مهر ۱۳۹۹
کاظمی با اشاره به برگزاری مراسم شهادت حضرت رقیه (س)، گفت: این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد «حضرت ابوالفضل العباس (ع)» مهارلو برگزار شد.

«فاطمه کاظمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز  گفت: پنجمین روز از ماه صفر مصادف با شهادت حضرت رقیه (س)؛ دختر سه ساله امام حسین (ع) است که به دنبال حادثه کربلا و در پی جنایت یزید به شهادت رسیدند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «ریحانه النبی (س)» روستای «مهارلو» سروستان با اشاره به برگزاری مراسم شهادت حضرت رقیه (س)، اضافه کرد: این مراسم در شب شهادت این نازدانه امام حسین (ع) با توجه به شرایط شیوع بیماری ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد «حضرت ابوالفضل العباس (ع)» مهارلو برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این مراسن با نمایش نماهنگ هایی به مناسبت هفته دفاع مقدس همراه بود و حجت الاسلام «عمران حقیقی»، مسئول راهیان نور استان فارس در جمع سوگواران سه ساله کربلا به سخنرانی و «رضا کاظمی» از مداحان اهل بیت (ع) نیز به ذکر مصیبت و مرثیه خوانی پرداخت.

کاظمی یادآور شد: در این مراسم نماهنگ دعای «الهی عظم البلا» به نمایش درآمد و ماسک، آب معدنی و 160 غذای متبرک نیز با رعایت نکته های بهداشتی تهیه و بین عزاداران حسینی توزیع شد.

پایان پیام/ 130