دیدار با خانواده شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس

دیدار با خانواده شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس

تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۳۹۹
حجت الاسلام یارمحمدی با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: به مناسبت این هفته با خانواده شهدا دیدار می شود.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان از دیدار با خانواده ها شاهد و ایثارگر به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: سه شنبه های تکریم در این هفته به دیدار با خانواده های شهدا و چهره های ماندگار هشت سال جنگ تحمیلی اختصاص دارد.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی خاطرنشان کرد: از زمان اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور در مساجد و یا منزل خانواده های شهدا و چهره های ماندگار محلات از این خانواده ها و افراد تجلیل شده است.

 

وی به برگزاری مراسم تودیع و معارفه برخی از مدیران مسئول کانون های مساجد استان زنجان در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

به گفته مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان، برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله توسط کانون های مساجد استان زنجان و برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری حضرت رقیه(س) از دیگر برنامه های این هفته است.

 

حجت الاسلام یارمحمدی از برگزاری مسابقات کتابخوانی به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: به همین منظور مسابقه کتابخوانی گریه زیبا از کتاب صرف خون از خاطرات شهید محمدحسین تجلی به همت کانون فرهنگی و هنری ابوذر زنجان برگزار می شود.

پایان پیام/ 73