تجلیل از بچه مسجدی ها به همت کانون امام علی(ع) نکا

تجلیل از بچه مسجدی ها به همت کانون امام علی(ع) نکا

تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۳۹۹
چادرنشین گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، تجلیل از بچه مسجدی ها به همت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا در راستای ارج نهادن به تلاش بچه مسجدی ها در بزرگداشت و نکوداشت ارزش های انقلاب برگزار می‌شود.

« مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا استان مازندران اظهار کرد: تلاش برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ غنی شهادت و ایثار از مهمترین اهدافی است که در مسیر آن حرکت می کنیم و هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای این مهم است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا افزود: برای هفته دفاع مقدس امسال همچون همیشه برنامه های متعددی در دستور کار است که تلاش داریم تا براساس وطیفه و تکلیفی که برعهده  داریم در راستای نهادینه کردن ارزش ها تلاش شود.

 

وی یادآور شد: دیدار و تجلیل از خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا و مزار شهید سعید کمالی از شهدای مدافع حرم مازندران،  نشست های روشنگری و تبیین ارزش های دفاع مقدس، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار چهره به چهره با اهالی محله و تلاش برای شناسایی مشکلات و رفع آن، اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان کم برخوردار و تجلیل از بچه مسجدی های فعال اهم برنامه های ما در هفته دفاع مقدس ا است.

 

چادرنشین خاطر نشان کرد: این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است و امروز هم بچه مسجدی ها و بسیجیان ما گوش به فرمان رهبری و در خط ولایت فقیه برای حراست و حفاظت از این انقلاب و آرمان های آن آماده اند.

 

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا یادآور شد: امروز هم دفاع مقدس قرار داریم و همچون 8 سال دفاع مقدس پا در رکاب رهبری ایستاده و با دفاع از این مرز و بوم اجازه دست اندازی های دشمنان را به این آب و خاک و افکار و ارزش های انقلاب نخواهیم داد.

 

چادرنشین با اشاره به تلاش بچه مسجدی ها در عرصه های مختلف نظام و دوران کرونا گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، تجلیل از بچه مسجدی ها به همت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا در راستای ارج نهادن به تلاش بچه مسجدی ها در بزرگداشت و نکوداشت ارزش های انقلاب برگزار می‌شود.

 

وی در پایان تصریح کرد: رزمندگان و شهدای 8 سال دفاع مقدس و دوران مختلف انقلاب، حق بزرگی بر گردن ما دارند و نکوداشت نام و یاد آنان و تکریم خانواده شهدا از موارد مهمی است که نباید فراموش شود و در همین راستا دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و تجلیل از آنان و غبارروبی مزار شهید سعید کمالی از شهدای مدافع حرم در دستور کار است.

پایان پیام/ 175