شب شعر و خاطره دفاع مقدس به همت کانون فرهنگی هنری «سروقامتان» برگزار می شود

شب شعر و خاطره دفاع مقدس به همت کانون فرهنگی هنری «سروقامتان» برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۳۹۹
خرمی با اشاره به برگزاری شب شعر و خاطره دفاع مقدس در مسجد «سرو» شهرستان سروستان، گفت: این مراسم با خاطره گویی یادگاران دفاع مقدس ۳ مهرماه پس از نمازمغرب و عشا برگزار می شود.

«سهراب خرمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: کانون فرهنگی هنری «سروقامتان» مسجد «سرو» شهرستان سروستان به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تجلیل از یادگاران دفاع مقدس اقدام به برگزاری مراسم شب شعر و خاطره کرده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «سروقامتان» شهرستان سروستان افزود: این مراسم سوم مهرماه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد «سرو» برگزار می شود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همراه است و شرکت کنندگان ملزم به استفاده از ماسک هستند.

وی با اشاره به اینکه سخنران این مراسم «علی پناه»، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان است، خاطرنشان کرد: در برپایی مراسم پایگاه های مقاومت بسیج «شهدای مسجد سرو» و «حضرت رقیه (س)» با کانون فرهنگی هنری «سروقامتان» شهرستان سروستان همکاری کرده اند.

خرمی افزود: در این مراسم از «علیرضا نصیری»، ورزشکار بسیجی و قهرمان کشوری در رشته شکستن اجسام سخت نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

پایان پیام/ 130