برگزاری یادواره شهدای محله «لب آب» شیراز به همت کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق»

برگزاری یادواره شهدای محله «لب آب» شیراز به همت کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق»

تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۳۹۹
صاف نیت با اشاره به برگزاری یادواره شهدای محله «لب آب» شیراز همزمان با هفته دفاع مقدس در مسجد «آقالَر»، گفت: این مراسم معنوی امروز سوم مهرماه به همت کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» و شهرداری شیراز برگزار می شود.

«مسعود صاف نیت» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس با محوریت مسجد «آقالَر» شیراز و با همکاری همه اصحاب مسجد در حال برگزاری است که محله قدیمی «لب آب» شیراز را دربر می گیرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» شیراز افزود: یادواره شهدای محله «لب آب» شیراز همزمان با هفته دفاع مقدس امروز سوم مهرماه از ساعت 16 به همت کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» و شهرداری شیراز در مسجد «آقالَر» برگزار می شود که به علت شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه است.

وی با اشاره به حضور خانواده های معظم شهدا در ان مراسم، خاطرنشان کرد: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام «عبدالرضا خوشنویس» همراه است و از 20 خانواده شهید و جانباز محله تجلیل خواهد شد.

صاف نیت گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، امور ایثارگران و جانبازان و شهرداری منطقه هشت شیراز در برگزاری یادواره شده با کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» شیراز همکاری کرده اند.

 

پایان پیام/ 130