اجرای طرح «هر کوچه یک حسینیه» به همت کانون فرهنگی هنری «شهید عبدالرسول سجادیان» شیراز

اجرای طرح «هر کوچه یک حسینیه» به همت کانون فرهنگی هنری «شهید عبدالرسول سجادیان» شیراز

تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۳۹۹
غفاری با اشاره به اجرای طرح «هر کوچه یک حسینیه» به همت کانون فرهنگی هنری «شهید عبدالرسول سجادیان» شیراز، گفت: این طرح همزمان با چهلمین سال دفاع مقدس و با توسل به حضرت سیدالشهدا (ع) و شعار «کوچه به کوچه عشق تو را جار می زنم» برگزار می شود.

«محمدحسین غفاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: کانون فرهنگی و پایگاه مقاومت «شهید سجادیان» مسجد «حسن بن علی (ع)» محله «شیشه گری» شیراز اقدام به اجرای طرح «هر کوچه یک حسینیه» کرده است که همزمان با چهلمین سال دفاع مقدس و با توسل به حضرت سیدالشهدا (ع) و شعار «کوچه به کوچه عشق تو را جار می زنم» برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید عبدالرسول سجادیان» خاطرنشان کرد: این طرح با محوریت شهدای محله شیشه گری و مسجد «حسن بن علی (ع)» برگزار می شود که با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامتی خانواده های معظم شهدا، مقابل منزل شهید محفل روضه خوانی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه همسایگان در این مراسم معنوی حضور پیدا می کنند، افزود: این برنامه تا آخر ماه صفر برگزار می شود که در مراسمی مقابل منزل شهید «علیرضا سطوتی» برگزار شد، پدر این شهید به نوحه خوانی و مرثیه خوانی پرداخت.

پایان پیام/ 130