مراسم یادواره ۳۳ شهید محله «لب آب» شیراز برگزار شد

مراسم یادواره ۳۳ شهید محله «لب آب» شیراز برگزار شد

تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۳۹۹
صاف نیت گفت: مراسم یادواره ۳۳ شهید محله «لب آب» شیراز به همت کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» مسجد «آقالَر» شیراز برگزار شد.

«مسعود صاف نیت»، امروز (پنج شنبه ۳ مهر) در حاشیه برگزاری مراسم یادواره شهدای محله «لب آب» شیراز که به همت کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» مسجد «آقالَر» شیراز برگزار شده بود، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: کانون فرهنگی سال دوم است که این مراسم را برگزار می کند و امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، مراسم در فضای باز مسجد و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» مسجد «آقالَر» شیراز با اشاره به اینکه این یادواره به یاد ۳۳ شهید این محله برگزار می شود، افزود:محله «لب آب» و بازارچه «منصوریه»، ۳۳ شهید را به اسلام و انقلاب تقدیم کرده است که از همین مسجد اعزام شدند و در جبهه های حق علیه باطل به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه این مراسم با حضور ۶۰ نفر از خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران همراه است، تاکید کرد: سخنرانی مراسم به عهده حجت الاسلام «خوشنویس» از روحانیون راوی دفاع مقدس است و مراسم با قرائت قرآن برادر شهید «جلال ترک فرد» که از قاریان کشوری محسوب می شود، آغاز شد.

صاف نیت، خاطره گویی جانبازان و ایثارگران، تجلیل از ۱۰ خانواده شهید مسجد را از دیگر برنامه های این یادواره عنوان کرد و افزود: این کانون حدود ۲۶۰ نفر خواهر و برادر عضو دارد که در کانون به فعالیت می پردازند.

پایان پیام/ 130