برگزاری یادواره شهدا، تعظیم شعائرالله است

برگزاری یادواره شهدا، تعظیم شعائرالله است

تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۳۹۹
حجت الاسلام خوشنویس خطاب به برگزار کنندگان این یادواره شهدای محله «لب آب» شیراز گفت: برگزاری یادواره شهدا برای آنانی که دنیا را می‌خواهند، خجالت آور است، کاری که شما انجام می دهید تعظیم شعائرالله است و برخی توان دیدن آن را ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «عبدالرضا خوشنویس»، امروز (پنج شنبه ۳ مهر) در مراسم یادواره شهدای محله «لب آب» شیراز که به همت کانون فرهنگی هنری «شهید خادم صادق» در مسجد قدیمی «آقالَر» شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه اگر می‌ خواهید بفهمید چه کسی در کربلا برنده شد، ببینید نسب کی به چه کسی می رسد، گفت: راستی و درستی نسب هر کدام از طرفین نشان دهنده حقانیت آنان بود.

امام جماعت مسجد «فضیلت» با اشاره به اینکه یزیدیان می خواستند، اسلام نبوی را از بین ببرند و اسلام اموی را حاکم کنند، تاکید کرد: آن کسی برنده شد که توانست هدف خود را پیش ببرد.

مدیر کل اسبق سازمان تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه متوجه می شوید که آنان که می خواستند اسلام اموی را حاکم کنند، در ظاهر پیروز شدند ولی در اصل شکست خوردند چرا که به هدف خود نرسیدند و طرفی که به ظاهر شسکت خوردند، پیروز شدند اما این پیروزی به قیمت گزافی شکل گرفت و آن هم شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان بود که آنان هم راضی به این اتفاق بودند و این هزینه به زنده نگهداشتن اسلام می ارزید، افزود: در جنگ تحمیلی هم همین رویه بود، صدامیان می خواستند تهران را بگیرند و ایران در سلطه خود بگیرند، آنان نمی خواستند تنها به سه هزار روستا دست یابند و 16 شهر را از بین ببرند اما این فردای آنان هیچ وقت نرسید و به همت رزمندگان و ایثارگران ما به قیمت خون شهدا، پیروز شدیم.

وی با اشاره به اینکه اگر یک نفر بعد از این همه شهید می‌ خواهد از این انقلاب بهره دنیایی ببرد، او پلید و اگر می‌ خواهد برود مجلس تا بار خود را ببندد او خبیث است، تاکید کرد: خدا لعنت می کند کسی را که بخواهد از خون شهدا دکان باز کند.

حجت الاسلام خوشنویس خطاب به برگزار کنندگان این یادواره گفت: برگزاری یادواره شهدا برای آنانی که دنیا را می‌خواهند، خجالت آور است، کاری که شما انجام می دهید تعظیم شعائرالله است و برخی توان دیدن آن را ندارند.



 

پایان پیام/ 130