فعالیت های کانون «شهید ابراهیم هادی» در ایام هفته دفاع مقدس

فعالیت های کانون «شهید ابراهیم هادی» در ایام هفته دفاع مقدس

تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۳۹۹
زارع مویدی، با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری «شهید ابراهیم هادی»، مسجد «امام حسن عسکری (ع)» شیراز در هفته دفاع مقدس، گفت: دیدار با خانواده شهدا از جمله این برنامه ها بود.

«سید جعفر زارع مویدی»، با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری «شهید ابراهیم هادی»، مسجد «امام حسن عسکری (ع)» شیراز در هفته دفاع مقدس، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: این کانون فرهنگی هنری در مسجد «امام حسن عسکری (ع)» در بلوار «ماذون قشقایی» واقع شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید ابراهیم هادی»، مسجد «امام حسن عسکری (ع)» شیراز با اشاره به اینکه با همکاری تیم فرهنگی مسجد به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی به اجرا رساندیم، تاکید کرد: دیدار از خانواده شهیدان «مشایخ» و «بازیار» از شهدای دفاع مقدس محله «ده پیاله» از جمله برنامه های این کانون بود، در این دیدار مادر شهید «بازیار» لوازم شخصی شهید شامل چفیه، دفترچه خاطرات، پلاک و... را به مسجد «امام حسن عسکری (ع)» اهدا کرد تا در مکان مناسب مسجد در معرض دید عموم قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت این ایام مسابقات پینگ پنگ و فوتبال دستی با رعایت اصول بهداشتی در ۲ زده سنی نوجوانان و جوانان برگزار شده است که در مجموع در ۱۲ تیم در این دوره از مسابقات شرکت داشتند، افزود: به نفرات برنده جوایزی اهدا خواهد شد.

زارع مویدی تاکید کرد: اعضای این کانون همچنین در این ایام به غبار روبی و عطر افشانی قبور شهدا پرداختند.

 

پایان پیام/ 130