دعوت از رزمندگان دفاع مقدس برای تقویت نقش محوری مساجد

دعوت از رزمندگان دفاع مقدس برای تقویت نقش محوری مساجد

تاریخ انتشار : ۷ مهر ۱۳۹۹
آیت الله دژکام گفت: نقش محوری مساجد در محله ها تنزل پیدا کرده و لطمه خورده است و از رزمندگان دفاع مقدس دعوت می کنیم برای احیای این نقش های کاربردی به میدان بیایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (دوشنبه 7 مهر) در دیدار با جمعی از پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: با وجود تمام شدن دوران دفاع مقدس، جنگ به شکل دیگری ادامه دارد که باید در آن با اقتضائات خاص خودش بجنگیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود:  امروز، کسانی که هدف حملات و تخریب های ناجوانمردانه قرار گرفته و لطمه می بینند که حقشان نیست اما برای انقلاب اسلامی و تداوم آن، باید تحمل کنند و کار خود را انجام دهند.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: در زمان جنگ تحمیلی، رزمنده ترکش می خورد و مردم به فکرش بودند اما امروز به فکر آنها که برای حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب فحش می خورند، نیستند و وارونه نمایی حقایق در فضای مجازی آنها را تخریب می کنند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) تاکید کرد: ایستادگی در جنگ امروز شجاعت می خواهد و امروز باید قبول کرد که منشا قدرت مردم ما هستند که برای حفظ نظام همواره تلاش کرده اند.

وی ادامه داد: مساجد به عنوان مراکز متمرکز سازی قدرت مردمی لطمه خورده است و برای زنده کردن مساجد تلاش هایی کرده و مبحث شبکه مساجد و بسیج مساجد را مطرح کرده ایم.

آیت الله دژکام تصریح کرد: نقش محوری مساجد در محله ها تنزل پیدا کرده و لطمه خورده است و از رزمندگان دفاع مقدس دعوت می کنیم برای احیای این نقش های کاربردی به میدان بیایند.

وی با اشاره به لزوم انتقال ارزش های مقاومت به نسل جوان گفت: نسل جوان امروز باید بدانند که در جنگ باید ایستادگی کنیم و مروت و مردانگی را نیز بیاموزند.

آیت الله دژکام با تاکید بر لزوم فراهم کردن زمینه ظهور گفت: بخشی از کمرنگ شدن ایجاد زمینه ظهور تقصیر خودمان است و باید ولایت پذیری را بیاموزیم و به دیگران و به ویژه جوان ها یاد دهیم.

 

پایان پیام/ 664