دیدار اعضای کانون روستای گرجی محله با خانواده اولین شهید دفاع مقدس مازندران

دیدار اعضای کانون روستای گرجی محله با خانواده اولین شهید دفاع مقدس مازندران

تاریخ انتشار : ۷ مهر ۱۳۹۹
الیاسی از دیدار اعضای کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر با خانواده شهید قربانعلی گرجی اولین شهید دفاع مقدس مازندران خبر داد.

« محمدمهدی الیاسی» در گفت گو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر گفت:  تکریم خانواده های شهدا امر مهمی است که باید مورد توجه همه ما قرار گیرد و در واقع قدردانی از این خانواده ها بیانگر قدرشناسی ما نسبت به فداکاری، استقامت و صبر خانواده های شهدا است.

 

مدیر مسئول کانون های فرهنگی هنری شهدای روستای گرجی محله بهشهر افزود: خانواده شهدا با خداوند متعال معامله کردند و صبر و استقامت آنان الگوی مهمی برای همه ما در جامعه است.

 

وی با تأکید بر اینکه آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون ایستادگی و فداکاری شهداست، خاطر نشان کرد: هشت سال دفاع مقدس، الگوی نجات‌بخش کشور است و همه ما باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت و زندگی شهدایی در جامعه تلاش کنیم.

الیاسی از دیدار اعضای کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر با خانواده شهید « قربانعلی گرجی» اولین شهید دفاع مقدس مازندران خبر داد و گفت: بر همه ما لازم است ادامه دهنده راه شهدا باشیم و اینگونه می توانیم بر امنیت، آرامش و اقتدار ایران اسلامی بیافزاییم.

 

وی در پایان یادآور شد: تلاش داریم تا در مناسبت های مختلف با حضور در منازل شهدا، الگوی مناسبی از شهدا در بین خانواده ها و جوانان بسازیم و تلاش کنیم تا وصیت نامه شهدا الگوی مناسبی برای خانواده ها باشد.

پایان پیام/ 175