برگزاری کلاس های قرآنی به صورت های مجازی

برگزاری کلاس های قرآنی به صورت های مجازی

تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۹
بختیاری از برگزاری کلاس های قرآنی کانون شهید مطهری به صورت مجازی به علت شیوع ویروس کرونا خبر داد.

مجید بختیاری مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان از  برگزاری کلاس های قرآنی کانون شهید مطهری به صورت مجازی به علت شیوع ویروس کرونا خبر داد.

 

وی اظهار داشت:با توجه به شرایط موجود و به علت رعایت پروتکل های بهداشتی کانون فرهنگی هنری شهید مطهری به صورت مجازی و ازطریق صفحه کانون در پیام رسان گپ کلاس های قرآنی خود را برگزار می می کند. 

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری گفت:استقبال عمومی از این برنامه بسیار مطلوب بود و امیدواریم بتوانیم برنامه های فرهنگی خود را به دلیل شیوع بیماری کرونا از طریق فضای مجازی پیگیری کنیم.

 

 

بختیاری بیان کرد:از زمان شروع ویروس منحوس کرونا و به علت اینکه اعضاء کانون از مباحث دور نباشند و رابطه مربیان با اعضاء کم نشود این کانون به طراحی و برگزاری برنامه های مجازی پرداخته و ان شاءالله به فضل خدا این برنامه ها افزایش و با کیفیت بهتری انجام خواهد شد.

 

 

وی افزود:از دیگر برنامه های کانون برگزاری ویژه برنامه متعددی به مناسبت چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس به همت فعالان این کانون بود که می توان به برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس،اهدای پک های بهداشتی،اهدای سبد اقلام غذایی و... اشاره نمود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری ابراز داشت:این کانون از زمان شیوع ویروس کرونا اقدام به برگزاری رزمایش های کمک مومنانه نموده است و تا به امروز تعداد بیست هزار عدد ماسک دوخته و بین نیازمندان و کادر درمان پخش نموده است.

 

گفتنی است کانون فرهنگی هنری شهید مطهری به آدرس خیابان صاحب جمع خیابان شهید نوری مسجد آقا باقریها واقع گردیده است. 

 

پایان پیام/ 704