سطح کیفی چهاردهمین دوره آیین نوگلان حسینی بسیار بالاست

سطح کیفی چهاردهمین دوره آیین نوگلان حسینی بسیار بالاست

تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۹
عبادی با اشاره به اینکه سطح کیفی چهاردهمین دوره آ‌یین نوگلان حسینی بالا است، گفت: من چند کلیپ به این مسابقات فرستادم که الحمدالله حد نصاب لازم را از سوی داوران کسب کردم و به یاری خدا و اهل بیت (ع) به مرحله نهایی مسابقات راه یافتم.

«مهدی عبادی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه 16 دانش آموز پایه یازدهم تحصیلی از شهرستان مراغه در چهاردهمین دوره آیین نوگلان حسینی شرکت کرده است، اظهار کرد: من چند کلیپ به این مسابقات فرستادم که الحمدالله حد نصاب لازم را از سوی داوران کسب کردم و به یاری خدا و اهل بیت (ع) به مرحله نهایی مسابقات راه یافتم.

 

 

این مداح دانش آموز افزود: من کلیپ هایی برای سیزدهمین دوره آیین نوگلان حسینی فرستادم که به خاطر کیفیت پایین آنها پذیرفته نشد اما الحمدالله با استفاده از راهنمایی اساتیدی همچون شهروز حبیبی و علیرضا اسفندیاری و حمایت پدر و مادرم و البته عنایت حضرت سیدالشهداء(ع) موفق به حضور در مرحله نهایی چهاردهمین دوره آیین نوگلان حسینی شدم.

 

وی اضافه کرد: سبک مداحی من تقلیدی از سبک اساتیدی همچون مرحوم محمد باقر منصوری اردبیلی، علیرضا اسفندیاری و شهروز حبیبی است و از اشعاری همچون استاد کلامی زنجانی و کریمی مراغه ای استفاده می کنم و بیشتر در دستگاه های بیات ترک و سه گاه مداحی می کنم.

 

عبادی در ادامه با بیان اینکه مرحله راستی آزمایی و مرحله نهایی چهاردهمین دوره نوگلان حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه فاصله اجتماعی برگزار شد و دست اندرکاران این مسابقات به ویژه در فرهنگسرای اندیشه همکاری های لازم را برای برگزاری مسابقات داشتند و امکانات لازم را در اختیار ما قرار دادند، گفت: ما از راهنمایی اساتید مداحی کشور به ویژه استاد حاج محمود طاهری استفاده می کنیم.

 

وی در ادامه به برگزاری مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع)و شهدای نهضت کربلا در شهرستان مراغه توضیح داد: مردم مراغه عاشق اهل بیت (ع) هستند و امسال نیز مراسم عزاداری شهادت امام حسین (ع) را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با شکوه تر از سال های گذشته برگزار کردند.

 

یادآور می شود، چهاردهمین دوره آیین نوگلان حسینی با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد و از شنبه پنجم مهر ماه مرحله نهایی این دوره از مسابقات در فرهنگسرای اندیشه آغاز شد.

 

 

پایان پیام/ 397