ایثارگری شهدا، وصف ناپذیر است

ایثارگری شهدا، وصف ناپذیر است

تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۹
سهرابی با اشاره به اینکه ایثارگری شهدا وصف ناپذیر است، گفت: یاد و توجه به خانواده شهدا باید سرلوحه کار ما قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (سه شنبه 8 مهر) در جلسه «سه شنبه های تکریم» استان فارس که به صورت ویدئوکنفرانس با خانواده شهید «کریم خسروانی» شهر «زاهدشهر» شهرستان «فسا» برگزار شد، گفت: خدا رو شاکرم باز هم سه شنبه ای آمد و طی برنامه «سه شنبه های تکریم» به خدمت خانواده شهدا برسیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه در طرح «سه شنبه های تکریم» هر هفته به خدمت خانواده شهدا معزز می رسیم که به خاطر بیماری کرونا این برنامه ها به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می شود، افزود: ایثارگری ها و دلاور مردی شهدا موجب پیروزی شد و همه وظیفه داریم که خانواده شهدا را تکریم کنیم و یاد و نام شهدا را زنده نگهداریم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با اشاره به اینکه همه علما به ویژه مقام معظم رهبری بر سرکشی و تکریم خانواده شهدا تاکید داشته و دارند، اظهار کرد: ما باید هر شکلی به خانواده شهدا سرکشی و از توصیه آنان استفاده کنیم چرا که توصیه خانواده شهدا به عنوان چراغ راهی برای ما و جوانان محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه دین مبین اسلام به حق شناسی تاکید دارد و وظیفه ماست هر کسی که به دین و اسلام خدمت کند، باید مورد تجلیل قرار دهیم، اضافه کرد: یاد و توجه به خانواده شهدا باید سرلوحه کار ما قرار گیرد.

سهرابی با اشاره به اینکه شهدا موجب آرامش و پیروزی انقلاب و اسلام شدند، تاکید کرد: وقتی به آمار نگاه می کنیم می بینیم که در یک شهر و استان چه تعداد به شهادت رسیدند و این تعداد شهدا کار ما را سنگین می کند، شهدا رفتند تا این انقلاب باقی بماند، آنان از زندگی خود گذشتند تا ما در آرامش باشیم.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم این ویروس از بین برود تا بتوانیم دست بوس خانواده شهدا باشیم، افزود: هر تلاشی در راستای جبران زحمات خانواده شهدا کنیم کم است، این زحمات شهدا جبران شدنی نیستند و اجر آنان را خداوند متعال می دهد.

سهرابی با اشاره به اینکه ایثارگری شهدا وصف ناپذیر است، پیرامون صحبت امام جمعه زاهدشهر مبنی بر کمک به کانون مصلی این شهر هم گفت: هدیه ای به مبلغ سه میلیون تومان و معادل هفت میلیون تومان کتاب به کانون هدیه خواهیم کرد که 500 جلد کتاب است.

خاطرنشان می شود، یازدهمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس با تجلیل از خانواده «شهید کریم خسروانی» در زاهد شهر شهرستان فسا و با حضور حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، حجت الاسلام «قهرمان عباسی»، امام جمعه «زاهدشهر» و «شیبکوه» و مسئولان محلی، اصحاب مسجد، «وحید حسین زاده»، مدیر و اعضای کانون فرهنگی هنری «مسجد جامع مصلی» زاهد شهر برگزار شد.

پایان پیام/ 130