سرکشی به خانواده شهدا گرامیداشت فرهنگ انقلاب است

سرکشی به خانواده شهدا گرامیداشت فرهنگ انقلاب است

تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۹
حجت الاسلام عباسی گفت: گرامیداشت یاد شهدا و یادواره شهدا از مهمترین کارهای مسئولین باید باشد و اعتقاد دارم سرکشی به خانواده شهدا گرامیداشت فرهنگ انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «قهرمان عباسی»، امروز (سه شنبه 8 مهر) در جلسه «سه شنبه های تکریم» استان فارس که به صورت ویدئوکنفرانس با خانواده شهید «کریم خسروانی» شهر «زاهدشهر» شهرستان «فسا» برگزار شد، گفت: امیدوارم این برنامه ها باعث شود همه ما را در راستای پیمودن راه شهدا ثابت قدم شویم.

امام جمعه «زاهدشهر» و «شیبکوه» با اشاره به اینکه این شهید عزیز اولین شهید نوجوان استان فارس و سومین شهید نوجوان کشور است، افزود: یکی از تکالیف ما و مسئولین اینست که هویت و فرهنگ انقلاب زنده نگهداشته شود، گرامیداشت یاد شهدا و یادواره شهدا از مهمترین کارهای مسئولین باید باشد و اعتقاد دارم سرکشی به خانواده شهدا گرامیداشت فرهنگ انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه خانواده معزز شهدا ارج و مقام والایی دارند و محشور و مانوس شدن با خانواده شهدا، آرامش زیادی را برای ما فراهم و ایجاد می کند، تاکید کرد: کانون مصلی نماز جمعه زاهدشهر، فعالیت های خوبی را در عرصه ترویج فعالیت های انقلابی و اسلامی انجام داده است.

حجت الاسلام عباسی با اشاره به اینکه برگزاری دوره آموزش قرآن کریم با حضور 120 نفر در 2 کلاس از جمله برنامه های این کانون بوده است، افزود: در این ایام مواسات و همدلی هم کانون فرهنگی مصلی، توانست بخشی از محرومین را شناسایی و به اندازه توان و وسع خود به نیازمندان کمک کند.

امام جمعه زاهدشهر با اشاره به اینکه این کانون یکی از کانون های فعال در بخش و شهرستان فسا است، اظهار کرد: امیدوارم این کانون بتواند به فعالیت ها عمق ببخشد.

خاطرنشان می شود، یازدهمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس با تجلیل از خانواده «شهید کریم خسروانی» در زاهد شهر شهرستان فسا و حضور «صابر سهرابی»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و مسئولان محلی، اصحاب مسجد، «وحید حسین زاده»، مدیر و اعضای کانون فرهنگی هنری «مسجد جامع مصلی» زاهد شهر برگزار شد.

پایان پیام/ 130