«سه شنبه های تکریم» در منزل شهید جاهدی

«سه شنبه های تکریم» در منزل شهید جاهدی

تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۹
طرح ملی سه شنبه های تکریم این هفته در منزل شهید جاهدی از شهدای شهرستان بندر انزلی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از انزلی، طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» این هفته (۸ مهر) میزبان خانواده شهید «محمدرضا جاهدی» از شهدای شهرستان بندرانزلی بود که با حضور «محمدعلی رضوانی نژاد» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری استان گیلان و مسئولان شهرستانی در منزل این شهید برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام«رضوانی‌نژاد» با بیان اینکه تجلیل از خانواده شهدا وظیفه‌ای همگانی است گفت: در قالب طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» هر سه‌شنبه از خانواده‌های شهدا، یادی شده و از آنان دلجویی می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه این طرح پیوند بین مسجد و شهداست، تداوم فرهنگ شهادت و آرمان‌های شهدا را رسالتی خطیر و ضرورت جامعه اسلامی دانست و بیان کرد: هر هفته مسئولان و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان به دیدار یکی از خانواده‌های شهدا می‌روند واین عزیزان را مورد تکریم قرار می‌دهند.

 

گفتنی است، شهيد جاهدی کلویر در خانواده‌ای متدين در شهرستان بندرانزلی ديده به جهان گشود و تحصيلات خود را تا پايان دوره دبيرستان به اتمام رساند. بعد از پايان تحصيلات به خدمت مقدس سربازی رفت. او جوانی پركار و پرتلاش بود و در ميان اعضای خانواده علاقه وافری به مادربزرگش داشت و سعی می‌کرد با كار كردن اوضاع زندگی را طوری مهيا كند تا مادربزرگ بتواند با آنها زندگی كند.

 

این شهید بزرگوار سه ماه قبل از اينكه سربازی او تمام شود در تاریخ ۲۳ مهر سال ۶۹ به درجه رفیع شهادت رسید.

پایان پیام/ 84