توزیع بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی بین افراد نیازمند

توزیع بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی بین افراد نیازمند

تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۹
نرماورد با اشاره به اینکه تاکنون بیش از چهار هزار بسته معیشتی و بهداشتی در اختیار نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار گرفت، گفت: امروز نیز بیش از ۴۰۰ بسته مواد غذایی بین افراد نیازمند توزیع شد.

«حسن نرماورد» با بیان اینکه کانون فرهنگی و هنری خضرا از ابتدای شیوع کرونا فعالیت های خوبی در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه انجام داده، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: منویات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از نیازمندان خط مشی فعالیت های خیرخواهانه این کانون فرهنگی و هنری است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری خضرا مادوان اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه تاکنون این کانون ضدعفونی معابر، توزیع بسته های بهداشتی و همچنین بسته های معیشتی را در دستور کار قرار داده است.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از چهار هزار بسته معیشتی و بهداشتی در اختیار نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار گرفت، ادامه داد: امروز نیز بیش از 400 بسته معیشتی بین افراد نیازمند توزیع شد.

 

نرماورد با بیان اینکه این بسته ها شامل رب گوجه فرنگی، برنج، گوشت قرمز، نمک و روغن مایع است، یادآور شد: فعالان این کانون و همچنین بنیاد خیریه علوی مشارکت بسیار خوبی در این اقدام های خداپسندانه داشته اند.

پایان پیام/ 82