طرح احسان قرآن ویژه اربعین حسینی با محوریت کانون نورالرضا(ع) زنجان برگزار می شود

طرح احسان قرآن ویژه اربعین حسینی با محوریت کانون نورالرضا(ع) زنجان برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۹
اسکندری با اشاره به فعالیت های تخصصی کانون فرهنگی و هنری نورالرضا مسجد امام رضا(ع) امجدیه زنجان در حوزه قرآن گفت: به همین منظور طرح احسان قرآن ویژه اربعین حسینی با محوریت این کانون اجرا می شود.

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری نورالرضا، مسجد امام رضا(ع) امجدیه زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت تجمع در مساجد، برنامه های مسجد امام رضا(ع) امجدیه زنجان هم همچون دیگر مساجد استان در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

فریبرز اسکندری با بیان اینکه کانون فرهنگی و هنری نورالرضا(ع) دارای 150 نفر عضو فعال است، گفت: در این کانون کتابخانه ای با ظرفیت 150 جلد کتاب در اختیار اعضای کانون قرار گرفته است.

 

وی با یادآوری اینکه پیش از شیوع ویروس کرونا برنامه های کانون با حضور جوانان و نوجوانان اجرا می شد، گفت: با شیوع این ویروس برنامه های اوقات فراغت در قالب تابستانه فهما و بستر فضای مجازی اجرا شد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کانون فرهنگی و هنری نورالرضا در طول ماه محرم برنامه های عزاداری را با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا کرد، گفت: به همین منظور مسجد امام رضا(ع) امجدیه زنجان به عنوان یکی از کانون های نمونه در رعایت پروتکل های بهداشتی در حسینیه اعظم زنجان تجلیل شد.

 

به گفته اسکندری در راستای تحقق منویات رهبری در دستگیری از نیازمندان و اجرای طرح«راهکار» نیز 50 بسته معیشتی با همراهی خیرین محله به ارزش هر بسته 400 هزار تومان در بین نیازمندان محله توزیع شد.

 

وی با یادآوری اینکه تربیت قاریان و حافظان قرآن کریم در این کانون از اولویت هاست، ادامه داد: جلسات قرآنی مسجد به صورت حضوری و مجازی با حضور قاریان و حافظان مسجد در حال اجراست.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری نورالرضا(ع) ادامه داد: با توجه به فعالیت تخصصی این کانون در حوزه قرآن، طرح احسان قرآن ویژه اربعین حسینی با محوریت این کانون در استان زنجان اجرا خواهد شد.

پایان پیام/ 73