طرح ملی «سه شنبه های تکریم» موجب همدلی اهالی محله با محوریت مسجد شده است

طرح ملی «سه شنبه های تکریم» موجب همدلی اهالی محله با محوریت مسجد شده است

تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۹
شفیعی با اشاره به اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در منزل شهید «رمضان شفیعی»، گفت: این طرح ملی موجب همدلی اهالی محله با محوریت مسجد شده است.

«محمدجعفر شفیعی» گفت: طرح ملی «سه شنبه های تکریم»، سنت حسنه ای از سوی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد است که هر سه شنبه از خانواده های شهدا، یادی شده و از آنان دل جویی می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» روستای «سیف آباد» کازرون افزود: این طرح ملی به همدلی اهالی محله با محوریت مسجد نیز کمک بزرگی می کند و بین مسجد و خانواده شهدا پیوند می سازد.

فعال فرهنگی مسجد «الزهراء (س)» با تاکید بر اینکه چنین برنامه ای برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازم است، ادامه داد: حضور مجازی و یا حقیقی بچه های مسجد در بین اعضای خانواده شهدا و بهره گیری از توصیه و منویات آن ها به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پیگیری دغدغه های خانواده شهدا در جامعه می شود.

شفیعی با اشاره به اجرای این طرح با حضور اعضای کانون، تاکید کرد: اعضای کانون همزمان با هفته دفاع مقدس، ضمن قرائت فاتحه و غبارروبی مزار شهدا با آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند و در منزل شهید «رمضان شفیعی» به زمزمه زیارت عاشورا پرداختند.

پایان پیام/ 130