اجرای گروه سرود شهید پایدار درحرم مطهر رضوی هم زمان با اربعین

اجرای گروه سرود شهید پایدار درحرم مطهر رضوی هم زمان با اربعین

تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۹
ایمان عباس زاده گفت: قرار است بچه های گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت هم زمان با اربعین حسینی در صحن های حرم مطهر رضوی اجرای زنده داشته باشد.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، به برنامه های آتی گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت اشاره کرد و گفت: قرار است بچه های گروه سرود هم زمان با اربعین حسینی در صحن های حرم مطهر رضوی اجرای زنده داشته باشد.

سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت بیان کرد: چند روز قبل از سوی موسسه آستان قدس رضوی برای اجرا در حرم مطهر امام رضا (ع) دعوت شدیم بنابراین در نظر داریم پنج سرود در ایام اربعین حسینی اجرا کنیم.

وی اضافه کرد: کبوتر غریبم، حضورتو حس می‌کنم، ای صفای قلب زارم، امام مهربان و تا خراسان زیاد راهی نیست، سرودهایی هستند که قصد اجرای آنها را داریم.

وی اظهار کرد: به منظور کسب آمادگی لازم برای بهترین اجراها، یک هفته فرصت تمرین این سرودها را داریم و به همین منظور از امروز کار تمرین را آغاز کردیم.

وی یادآور شد: پیش از این نیز گروه سرود شهید پایدار توفیق اجراهای متنوع در صحن های حرم مطهر رضوی به مناسبت های مختلف را داشته است.

عباس زاده با اشاره به اجرای گروه سرود شهید پایدار در هفته دفاع مقدس ابراز کرد: با توجه به هم زمانی هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس بنابراین فقط توانستیم یک اجرای زنده در شهرستان عنبرآباد داشته باشیم و مابقی برنامه ها را کنسل کردیم.

سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت تاکید کرد: کلیه تلاش بنده این است که گروه سرود شهید پایدار بتواند روز به روز موفق تر شود.

وی در خاتمه عنوان کرد: آرزو دارم و امیدوارم این موفقیت ها با توفیق اجرا در محضر مقام معظم رهبری همراه باشد و روزی در محضر ایشان سرود اجرا کنیم تا رسیدن به این هدف همچنان تلاش می کنیم.

پایان پیام/ 586