تفاهم نامه شبکه سازی مجازی مساجد شیراز امضا می شود

تفاهم نامه شبکه سازی مجازی مساجد شیراز امضا می شود

تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹
حجت ااسلام امیدی از امضای تفاهم نامه شبکه سازی مجازی مساجد شیراز خبر داد و گفت: این تفاهم نامه فی ما بین نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان امضا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز (یکشنبه 13 مهر) در جلسه هماهنگی امضای تفاهم نامه شبکه سازی مجازی شیراز گفت: به منظور احیای یکی از مهم ترین برکات نظام اسلامی ایران، احیای بسیاری از کارکردهای فراموش شده مساجد است که در این بین به لطف خداوند متعال با راه اندازی کانون های فرهنگی هنری مساجد در این زمینه در سال های اخیر شاهد اتفاق های خوبی را شاهد بوده ایم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اشاره به اینکه احیای نقش واقعی مساجد در ترویج فرهنگ دینی و کادرسازی از جمله اهداف مهم امضای تفاهم نامه است، افزود: توانمند سازی و هدایت ظرفیت های موجود مردمی به سمت اهداف بلند استقرار ارزش های دینی و استفاده بهینه از اعتبارات و امکانات نهاد ها و سازمان هایی که در حوزه مساجد فعالیت دارند، از دیگر اهداف است.

وی افزود: جلسه امضای تفاهم نامه شبکه سازی مجازی مساجد شیراز ساعت 11 صبح روز سه شنبه 15 مهرماه در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با حضور طرفین تفاهم نامه برگزار می شود که مدت اجرای آن نیز سه ماه است.

حجت الاسلام امیدی ابراز امیدواری کرد: با امضای این تفاهم نامه بتوان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه رونق بخشی به مساجد و اجرای برنامه های فرهنی و هنری گام برداشت.

 

پایان پیام/ 130