امام جماعت مسجد امام علی(ع) آزادگان زنجان تقدیر شد

امام جماعت مسجد امام علی(ع) آزادگان زنجان تقدیر شد

تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹
در دوازدهمین سه شنبه تکریم استان زنجان با حضور امام جمعه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان و جمعی از مسئولان، از حجت الاسلام سید حسین خاتمی، امام جماعت مسجد امام علی(ع) زنجان تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در این مراسم که در دفتر آیت الله خاتمی امام جمعه زنجان برگزار شد، به طرح سه شنبه های تکریم به عنوان یک طرح ملی اشاره کرد و گفت: در این طرح تلاش می شود تا از چهره های ماندگار مسجد و محلات تقدیر شود.

 

فاطمه کرباسی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی ادامه داد: تجلیل از چهره های ماندگار مساجد موجب ارتقای فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان، جوانان و نخبگان به مساجد می شود.

 

در ادامه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان مدیریت محراب را یکی از ویژگی های بارز ائمه جماعت مسجد خواند و گفت: ائمه جماعت موفق کسانی هستند که می توانند محراب را به خوبی مدیریت کنند اگر محراب نظم نداشته باشد، بی نظمی در دیگر بخش های مسجد دیده می شود.

 

حجت الاسلام سعید احمدی با اشاره به اینکه مسجد امام علی(ع) آزادگان زنجان دارای امام جماعت موفق در مدیریت محراب است، گفت: همدلی بین بچه های مسجد و برپایی منظم نمازهای یومیه از نشانه های مدیریت محراب در این مسجد است

پایان پیام/ 73