قدم های دل شکستگان اربعین با شعار«ملت امام حسینیم» در زنجان

قدم های دل شکستگان اربعین با شعار«ملت امام حسینیم» در زنجان

تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹
حجت الاسلام ولایتی گفت: موکب فرهنگی وهنری جاماندگان اربعین حسینی با شعار «ملت امام حسینیم» به همت جوانان عاشق و حسینی زنجان طراحی و راه اندازی می شود.

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان از برگزاری موکب فرهنگی و هنری «ما ملت امام حسینیم» خبر داد و گفت: این موکب با برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی با مضامین اربعین حسینی به همت جوانان گروه اجتماعی و جهادی ایران با رویکرد اجتماعی فرهنگی در زنجان اجرا خواهد شد.

 

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی افزود: در این طرح اولویت با رعایت فاصله اجتماعی و اجرای برنامه با پروتکل های بهداشتی خواهد بود.

 

وی ضمن اشاره به جزئیات برنامه های موکب فرهنگی و هنری جاماندگان اربعین حسینی گفت: ایجاد موکب و توزیع بسته های فرهنگی، پخش کلیپ های اربعین با محتوای خاطرات سفر عشق و حسرت، تقدیم تربت امام حسین به مردم، قرار دادن تربت امام حسین در مسیر حرکت مردم برای تبرک و ساخت فضای تداعی اربعین با محوریت حاج قاسم سلیمانی از اهم برنامه ها است.

 

حجت الاسلام ولایتی به برنامه ریزی این حرکت جهادی اشاره کرد و گفت: خواهران و برادران دلتنگ کربلا از روزها قبل در پی تدارک این برنامه فرهنگی و صحنه سازی برای ایام اربعین فعالیت خود را آغاز کردند.

 

مسئول گروه اجتماعی، جهادی «ایران» از نذر جوانان ومردم برای این برنامه گفت و افزود: وقتی قطعی شد، که امکان سفر به کربلا در ایام اربعین وجود ندارد عزیزان ما هزینه های سفر اربعین را برای این برنامه اربعینی تقدیم کردند؛ چرا که این برنامه با هزینه اهدایی جاماندگان مسیر عشق آماده واجرایی می شود.

 

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان در پایان ضمن تشکر از جوانان وهمه تلاشگران در این طرح، برکت و تاثیرگذاری این برنامه را به دل های شکسته و جا مانده از کعبه دل های عاشق دانست و گفت: دوستان ما در فراغ راه اربعین امسال سوختند اما این برنامه کوچک مرهمی بر دل آنان خواهد بود و انشاالله به حق این صفای دل های جوانان مشتاق بزودی با ریشه کنی ویروس منحوس کرونا به زیارت امام حسین (ع) لیاقت پیدا کنیم.

پایان پیام/ 73