برگزاری دوره مقدماتی حفظ قرآن کریم در کانون شهید خرازی

برگزاری دوره مقدماتی حفظ قرآن کریم در کانون شهید خرازی

تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹
وکیل پور از برگزاری دوره مقدماتی حفظ قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری شهید خرازی با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

وکیل پور مدیر کانون فرهنگی هنری شهید خرازی در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان  از برگزاری دوره مقدماتی حفظ قرآن کریم با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید خرازی اظهار داشت: این دوره برای علاقه مندان حفظ قرآن کریم با پیگیری های مجدانه اعضا برگزار گردید که كلاس ويژه بانوان با حضور 25 قرآن‌آموز در محل کانون در حال برگزاری است.

 

 

 

وکیل پور مدیر کانون فرهنگی هنری گفت: كلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی، تجويد، مفاهيم، صوت و لحن پيشرفته، حفظ جزء ۳۰ و طرح سراسری ۱۴۴۷ با محوريت حفظ جزء ۲۹ از ديگر كلاس‌های آموزشی کانون است.

 

 

 

وی بیان کرد: دشمنان باورهای اعتقادی و تربیتی در جوامع اسلامی را از طریق مختلف ازجمله فضای مجازی نشانه رفته‌اند؛ بنابراین لازم است با توجه به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی با این هجمه دشمنان مقابله کرد.

 

 

ایشان ابراز داشت:  دوره‌های آموزشی کانون را در بخش  بانوان در سه مقطع كودكان، جوانان و بزرگسالان عنوان كرد و اين دوره‌های آموزشی از اوايل مهر شروع شده و به مدت سه ماه برگزار می‌شوند.

 

 

 

وکیل پور در پایان اظهار کرد: این کلاس ها زیر نظر مربیان برجسته در سطح یک و دو برگزار خواهد شد و در با آزمون نهایی ، مدرکی به این عزیزان تحویل داده خواهد شد .

پایان پیام/ 704