ترویج فرهنگ مطالعه این بار در کانون خداداد

ترویج فرهنگ مطالعه این بار در کانون خداداد

تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹
مطهری فرد از ترویج فرهنگ مطالعه درکانون فرهنگی هنری خداداد در راستای طرح غنی سازی اوقات فراغت و باتوجه به انتخاب ستاد استان تهران در رویداد ملی فهما به عنوان پایتخت کتاب و کتابخوانی خبر داد.

سیده زهره مطهری فرد مدیر کانون فرهنگی هنری خداداد در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان از ترویج فرهنگ مطالعه درکانون فرهنگی هنری خداداد در راستای طرح غنی سازی اوقات فراغت و باتوجه به انتخاب ستاد استان تهران در رویداد ملی فهما به عنوان پایتخت کتاب و کتابخوانی خبر داد.

 

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خداداد اظهار داشت: ترویج سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) و امامان معصوم (ع) و گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کانون است.

 

 

 

مطهری مدیر کانون فرهنگی هنری گفت: اترویج و تبیین سبک زندگی اسلامی از دیگر اهداف و راهبردهای مهم برگزاری این جشنواره با توجه به نیاز جامعه امروز است.

 

 

 

وی بیان کرد: دشمنان باورهای اعتقادی و تربیتی در جوامع اسلامی را از طریق مختلف ازجمله فضای مجازی نشانه رفته‌اند؛ بنابراین لازم است با توجه به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی با این هجمه دشمنان مقابله کرد.

 

 

 

ایشان ابراز داشت:  در این امر این کانون با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی منطقه اقدام به تهیه تعداد کتاب نموده اند که در آینده نزدیک کتابخانه ای در مسجد احداث می شود تا همه بتوانند از این کتاب ها بهره مند شوند.

 

 

 

مطهری در پایان اظهار کرد: دشمنان باورهای اعتقادی و تربیتی در جوامع اسلامی را از طریق مختلف ازجمله فضای مجازی نشانه رفته‌اند؛ بنابراین لازم است با توجه به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی با این هجمه دشمنان مقابله کرد.

پایان پیام/ 704